یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۸ - ۰۸:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: نامه معرفی وزیران پیشنهادی رئیس‌ جمهور برای تصدی مسئولیت وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، رفاه و نیرو روز یکشنبه 17 آبان در مجلس اعلام وصول می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، ابوترابی فرد، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور، حمیدرضا حاجی بابایی را به ‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، صادق محصولی را به عنوان وزیر پیشنهادی رفاه و مجید نامجو را به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو به مجلس معرفی کرده است.

جلسه بررسی صلاحیت سه وزیر پیشنهادی احتمالا یکشنبه آینده (24 آبان) برگزار خواهد شد.

حاجی بابایی هم اکنون نماینده مردم همدان و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی است، نامجو سرپرستی وزارت نیرو را برعهده دارد و صادق محصولی در دولت نهم وزیر کشور بود.

آقای احمدی نژاد در زمان معرفی اعضای کابینه دولت دهم سوسن کشاورز را برای وزارت آموزش و پرورش، فاطمه آجورلو را برای وزارت رفاه و تامین اجتماعی و محمد علی آبادی را برای وزارت نیرو به مجلس معرفی کرده بود که این افراد موفق به اخذ رای اعتماد از نمایندگان نشدند.

نایب رئیس اول مجلس درباره انتخاب معاون حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور نیز گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور هنوز رسما معرفی نشده است اما احتمالا رئیس جمهور یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس را برای تصدی این سمت در نظر دارد.

پیش از این برخی خبرگزاری‌ها محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز و عضو هیئت رئیسه مجلس را به عنوان گزینه رئیس جمهور برای معاونت حقوقی و امور مجلس اعلام کرده بودند.

کد خبر 94684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز