همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور در حکمی ابراهیم عزیزی را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور منصوب کرد

و همچنین به استناد اصل 126 قانون اساسی، مسئولیت امور برنامه و بودجه را به وی واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری، متن کامل حکم محمود احمدی‌نژاد به این شرح است:

جناب آقای دکتر ابراهیم عزیزی

با عنایت به مراتب تعهد و تخصص و تجربیات ارزشمند و مستند با اصل 124 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جنابعالی را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور بر می‌گزینم.

همچنین به استناد اصل 126 قانون اساسی مسئولیت امور برنامه و بودجه برعهده جنابعالی قرار می‌گیرد.

رسالت این معاونت سازماندهی، تلاش مستمر برای برنامه‌ریزی اسلامی و ملی مبتنی بر منافع ملی و ارزش‌ها و آرمان‌های الهی و انقلابی همچون عدالت، محرومیت‌زدایی، پیشرفت و تعالی همه جانبه کشور و نیل به جامعه الهام‌بخش و متعالی چشم‌انداز 1404 و دوری جستن از امور اجرایی است.

بدیهی است که تدوین برنامه نظارت جامع و کلان و اثرگذار بر کلیه بخش‌ها و جهت‌گیری‌ها و اقدامات اجرایی ضامن تحقق اهداف خواهد بود.

تهیه و تنظیم قوانین برنامه میان مدت و بودجه سالانه، برنامه‌های کاهش هزینه و اصلاح الگوی مصرف در ساختار اجرایی و سایر قوا، ایجاد تعادل بین منابع و مصارف، ارتقاء بهره‌وری پروژه‌های عمرانی، واگذاری طرح‌ها و پروژه‌ها و مشارکت دادن عموم در ایجاد زیرساخت‌ها از جمله وظایف دیگر آن معاونت است.

امیدوارم با همت جنابعالی و همکاران دلسوز و صمیمی‌تان، آن معاونت بیش از پیش کانون توجه، همکاری و هم‌اندیشی صاحب‌نظران دانشگاهی و متخصصان برنامه‌ریزی واقع گردد.

مجدداً از تلاش‌های خالصانه و بسیار پرثمر جناب آقای مهندس برقعی سپاسگزارم و از خداوند متعال برای همه شما سلامتی و توفیق خدمت به مردم بزرگ و نظام اسلامی مسئلت دارم.

محمود احمدی‌نژاد

کد خبر 91626

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز