کیاووس زیاری: برادپیت صدای خود را به یکی از شخصیت‌های انیمیشن کامپیوتری «اوبرمایند» قرض می‌دهد.

قصه این انیمیشن در باره یک ابر قهرمان شرور به نام اوبرمایند است که ابرقهرمان مثبت را شکست می‌دهد.  از آن‌جا که او دیگر دشمنی پیش روی خود ندارد، یک ابر قهرمان جدید مثبت خلق می‌کند.

اما این ابرقهرمان مثبت تصمیم می‌گیرد موجودی منفی باشد. همین مسئله باعث می‌شود تا اوبرمایند تغییر روش دهد و تبدیل به ابرقهرمانی مثبت بشود.

حالا او با ابرقهرمان جدید قصه مبارزه می‌کند تا مانع  نابودی کره زمین شود.

ویل فرل و جوناهیل هم با این انیمیشن همکاری دارند.

فیلم را تام مک‌گراس کارگردانی می‌کند. برادپیت چند سال قبل با انیمیشن «سندباد: افسانه هفت دریا» همکاری داشت.

باز‌سازی سینمایی

«جی‌چو» بازیگر جوان تایوانی در نسخه سینمایی «زنبور سبز» نقشی را بازی می‌کند که بروس‌لی حدود چهل سال قبل آن را در مجموعه‌ای تلویزیونی به همین نام بازی کرد.« زنبور سبز» با نگاهی به این مجموعه تلویزیونی ساخته می‌شود که در  سال‌های 1966 و 1967 به روی آنتن رفت. جی‌چو در فیلم سینمایی نقش مقابل« ست‌روگن» را به عهده دارد. روگن در فیلم ابر قهرمانی است که در شرایط معمولی یک روزنامه‌نگار است و هنگام خطر،تبدیل به موجودی استثنایی می‌شود. او در قصه فیلم با موجود شروری مبارزه می‌کند که قصد نابودی یک شهر را  دارد. نقش این شخصیت منفی را نیکلاس کیج بازی خواهد کرد.

صحنه ای از «زنبور سبز»

جی‌چو در نقش دستیار و راننده ابرقهرمان قصه فیلم بازی می‌کند. او تخصص زیادی در ورزش‌های رزمی دارد.

ترور لینکلن روی پرده

قصه زندگی آبراهام لینکلن در فیلم سینمایی «توطئه‌گر» تصویر می‌شود.

این درام تاریخی را رابرت رادفورد، بازیگر و کارگردان قدیمی سینما کارگردانی می‌کند. شخصیت اصلی قصه فیلم او مری استوارت است. این زن به اتهام تلاش برای ترور لینکلن محاکمه شد. فیلم به بهانه نمایش ماجراهای مری‌استوارت، بخش‌هایی از زندگی لینکلن را نیز به تصویر می‌کشد. تا به حال حضور جیمز مک‌آوی در فیلم قطعی شده است. بقیه بازیگران فیلم تا چند هفته دیگر انتخاب می‌شوند.

رد فورد فیلم خود را در شرایطی جلوی دوربین می‌برد که قبل از این استیون اسپیلبرگ گفته بود قصد دارد فیلمی براساس قصه زندگی لینکلن بسازد. رد فورد  دو سال قبل «شیرهایی برای بره‌ها» را روی پرده سینماها داشت. قصه این فیلم در باره جنگ عراق بود.

کد خبر 89971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز