همشهری آنلاین: آیا این جانور فقط یک سگ زشت است یا واقعا یک موجود افسانه‌ای که کل آمریکا را به وحشت انداخته است؟

روزنامه بیلد گزارش داد، شبکه تلویزیونی KOTV (از گروه CBS) تصاویر حیوانی را نشان داد که جسدش در استیلول (در ایالت اوکلاهاما آمریکا) پیدا شده است.

گفته می‌شود این حیوان می‌تواند چوپاکابرا (Chupacabra) باشد. در داستان‌ها آمده است، این موجود افسانه‌ای شب‌ها به خانه‌ها و اصطبل‌ها می‌رود و خون قربانیانش را می‌مکد!

Chupacabra or not?

Photos of the 'chupacabra' taken at the taxidermists where it is being stuffed Photo: ROBERT MCDANIEL

Vampir-Hund

اولین گزارش‌ها درباره این پدیده سال 1995 از پورتوریکو منتشر شد. ظاهرا خون هشت گوسفند به طور کامل مکیده شده بود و بر روی سینه همه آنها سه جای سوراخ دیده می‌شد.

بعدها گزارش‌های مشابهی از سراسر آمریکا – از شمال (ایالت مین آمریکا) تا جنوب (شیلی) – پخش شد. خون همه این حیوانات از سوراخ‌های کوچک (یا جای گازگرفتگی) تقریبا به طور کامل مکیده شده بود.

تعدادی از شاهدان عینی "چوپاکابرا" را همچون خزندگان وصف می‌کنند. دیگران - همانند جسدی که در اوکلاهاما کشف شده است - آن را همچون سگ، اما دارای پوست چرمی مانند خزندگان و دارای دندان خون‌آشام می‌دانند. این جانور می‌تواند تا شش متر جهش کند.

شبکه خبری سی ان ان هم چند روز پیش گزارشی را درباره کشف چوپاکابرا در تگزاس پخش کرد. این موجود در یک تله گرفتار شده بود. دامپزشکان تاکنون نتوانسته‌اند این جانور را طبقه‌بندی کنند. آنها نمی‌دانند این موجود از کجا آمده است: جهش ژنی از کایوت‌ها بوده است یا؟

کد خبر 89949

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز