یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۴
۰ نفر

شهردار منطقه 20 از احداث دومین مجموعه استخر و سونای مجهز در این منطقه خبر داد.

 به گزارش همشهری محله، مجتبی عبداللهی با اشاره به پیشرفت 32 درصدی مجموعه استخر و سونای شهید مدرس خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این مجموعه با زیربنای 2 هزار مترمربع در سال گذشته آغاز شده و در سال‌جاری بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ساخت این پروژه تلاش شده است از جدید‌ترین و بهترین تجهیزات استفاده شود افزود: در حال حاضر یک سوم از این پروژه پیشرفت داشته است و امید می‌رود تا نیمه اول سال 89 به بهره‌برداری برسد. شهردار منطقه 20 با اشاره به کمبود استخر و سونا در این منطقه گفت:

به دلیل بازده اقتصادی پایین، بخش‌های خصوصی رغبت چندانی برای احداث استخر و سونا در این منطقه ندارند و شهرداری  برای تأمین نیازهای شهروندان در این عرصه وارد عمل شده است. عبداللهی در ادامه خاطرنشان کرد:

 ورزشگاه مدرس در نزدیکی ایستگاه مترو شهرری قرار دارد و از امکاناتی همچون زمین چمن، سالن چندمنظوره، زمین اسکیت، سکوی تماشاچیان، پیست دو و میدانی و دوچرخه‌سواری و... بهره‌مند است و احداث استخر و سونا در کنار این ورزشگاه می‌تواند این مجموعه را به یکی از مجهز‌ترین ورزشگاه‌های شهر تهران مبدل سازد. 

همشهری محله- 20 

کد خبر 89719

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز