محمد سعیدی‌کیا در آخرین روزهای فعالیت در وزارت مسکن و شهرسازی، قضاوت درباره عملکرد 4ساله‌اش را به مردم سپرد و درباره مقصد بعدی خود گفت: نمی‌دانم کجا می‌روم.

وزیر مسکن و شهرسازی دولت نهم دیروز در نشست خداحافظی با خبرنگاران، از ارائه گزارش شفاهی درباره عملکرد خود در وزارت مسکن خودداری کرد و وعده داد این گزارش به‌صورت مکتوب به رسانه‌ها ارسال شود.

سعیدی‌کیا در برابر اصرار خبرنگاران برای بیان وضعیت فعلی مسکن و ارزیابی برنامه‌های 4سال اخیر دولت، افزود: در حوزه مسکن، مردم در جریان کار بوده‌اند و قضاوت همان چیزهایی است که مردم می‌دانند، با وجود این، در 6ماه اخیر بارها گزارش عملکرد داده‌ام.

وی ادامه داد: موضوع مسکن فقط فیزیکی و اجرایی نیست، بلکه موضوع مهم اقتصادی کشور و یک مسئله چندوجهی است. در حالی که رئیس‌جمهور، علی نیکزاد را به‌عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت مسکن در دولت دهم به مجلس معرفی کرده است، سعیدی‌کیا درباره جانشین احتمالی خود گفت: نیکزاد تجربه کاری خوبی دارد و از همه رسانه‌ها می‌خواهم حتما به او کمک کنید، البته نه اینکه وزارت مسکن دولت دهم را نقد نکنید، بلکه نقد لازم است و نقد لازمه پیشرفت است اما در کنار انتقاد حتما به نیکزاد کمک کنید تا موفق شود.

وی که سابقه 3دوره وزارت در دولت‌های مختلف را دارد، درباره آینده کاری خود افزود: هرجا خدا قسمت کند، همان‌جا کار می‌کنم، اما خودم هم نمی‌دانم کجا می‌روم، نمی‌توانم که برای خودم جا جور کنم، در این 30سال هم همین‌طور بوده که هرجا توانسته‌ام خدمت کرده‌ام و خدمت مهم است نه محل خدمت.

کد خبر 88495

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز