چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: آیت‌الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه معاون اول قوه قضائیه را در سمت خود ابقا و معاون حقوقی و قضایی و رئیس حوزه ریاست و مشاور رئیس قوه قضاییه را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قوه قضائیه، آیت الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.
 
متن حکم آیت‌الله لاریجانی به شرح ذیل  است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضاییه

نظر به سوابق درخشان وتجربه مدیریتی در بخش کلان قوه قضاییه به موجب این ابلاغ جنابعالی را به سمت معاون اول رئیس قوه قضاییه منصوب می نمایم.

امید است با توجه به به رهنمودهای مقام معظم رهبری وسیاستهای راهبردی قوه قضاییه ودر جهت هماهنگی بخشهای ستادی واجرایی در انجام امور محوله موفق وموئد باشید.

معاون حقوقی و قضایی قوه قضاییه منصوب شد

رئیس قوه قضاییه همچنین با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین علی رازینی را به عنوان معاون حقوقی و قضایی قوه قضاییه منصوب کرد.

آیت ‌الله لاریجانی در این حکم با تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین رازینی در دیوان عدالت اداری برای وی در سمت جدید آرزوی توفیق کرد .

رئیس حوزه ریاست ومشاوررئیس قوه قضاییه منصوب شد 
 
همچنین طی حکمی از سوی آیت ا...لاریجانی ،حجت الاسلام و المسلمین علی خلفی به سمت رئیس حوزه ریاست ومشاوررئیس قوه قضاییه منصوب شد.

حجت الاسلام و المسلمین خلفی که پیش از این در سمت دادستان انتظامی قضات فعالیت می‌کرد از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه منصوب شده است.

پیش از این حمیدرضا موحدی مسئولیت ریاست حوزه ریاست قوه قضاییه را برعهده داشت.

کد خبر 88216

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز