همشهری‌آنلاین: دبیر پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک آخرین وضعیت استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک را تشریح کرد.

امیر عباس تقی‌پور، دبیر پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک در این خصوص گفت: آخرین نظرسنجی انجام شده در این حوزه که به سفارش دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک و توسط مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران انجام شده، مؤید آنست که روند استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها نسبتا مطلوب می‌باشد. [مفاهیم: روابط عمومی دیجیتال چیست؟]

وی گفت: در این نظرسنجی که 131 نفر (80 و دو دهم درصد مرد و 19 و هشت دهم درصد زن) از مدیران و متخصصان روابط عمومی سراسر کشور در آن حضور داشته‌اند جایگاه روابط عمومی الکترونیک در سازمان‌ها مورد بررسی قرار گرفته است ودر یک نتیجه‌گیری کلی، حداقل نیمی از پاسخگویان تعریف رضایت‌بخشی از روابط عمومی الکترونیک ارائه نموده‌اند که نشان‌دهنده آشنایی نسبی آنها با این موضوع بوده است.

تقی‌پور ادامه داد:  96 و دو دهم درصد پاسخگویان گفته‌اند که در سازمانشان از برخی تکنولوژی‌های روابط عمومی الکترونیک استفاده می‌کنند یا حداقل قصد استفاده از آن را در 6 ماه آینده خواهند داشت که این امر نشان‌دهنده رشد مثبت استفاده از روابط عمومی الکترونیک در سازمانها به جای روابط وقت گیر و هزینه بر معمول است.

بنابر نتایج این نظرسنجی ارتباطات مردمی و اطلاع‌رسانی الکترونیکی (43و هفت دهم درصد) و ارتباط با رسانه‌ها و نشریات الکترونیک (42و نه‌ دهم درصد) بیشترین موارد کاربرد روابط عمومی الکترونیکی در سازمانهایی می‌باشد که از روابط عمومی الکترونیک استفاده می‌کنند.

تقی‌پور اظهار امیدواری کرد با توجه به مزایای روابط عمومی الکترونیک، روند پاسخگویی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به مخاطبانشان سرعت، دقت و گستردگی بیشتری بگیرد.

وی گفت: بزودی تاریخ برگزاری پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک اعلام می‌شود.

کد خبر 87348

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز