دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

اردبیل- خبرنگار همشهری: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره هنرهای آیینی و سنتی با همکاری گروه‌های هنری مختلف در اردبیل برگزار می‌شود

عظیم ابراهیم‌پور در اردبیل اظهار داشت: این جشنواره با هدف احیای فرهنگ غنی آیینی و سنتی عشایر و روستائیان و نیز شناساندن تاریخ گذشته این سرزمین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهم ترین سیاست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تمرکز‌زدایی برنامه‌ها و اجرای آن در مناطق مختلف استان است، افزود: به همین دلیل این جشنواره در 2 بخش شهری و عشایری و در 2 منطقه بیله‌سوار و مشکین‌شهر برگزار خواهد شد.

ابراهیم‌پور از برگزاری جشنواره سینمایی جوان سبلان خبر داد و گفت: این جشنواره نیز از 24 تا 27 مرداد و در 2 بخش صحنه‌ای و خیابانی در اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: این جشنواره منطقه‌ای با حضور 10 استان و با200 اثر در قالب فیلم کوتاه، عکس، فیلم‌نامه و پوستر فیلم به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی استان‌های شرکت‌کننده در این جشنواره را  اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، کردستان، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی اعلام کرد.

کد خبر 86945

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز