جمعه ۲۶ آبان ۱۳۸۵ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

گروه بورس: درحالی که خبرگزاری‌های داخلی از تعیین مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار خبر می‌دهند، سایت‌های اطلاع‌رسانی بورس در این باره سکوت کرده‌اند.

دیروز دو خبرگزاری ایسنا و مهر اعلام کردند؛ علی رحمانی به عنوان مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار انتخاب شده است. آن‌طور که این دو خبرگزاری خبر داده‌اند، علی رحمانی، مدرک دکترای حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و درحال‌حاضر  در این دانشگاه تدریس می‌کند.

رحمانی برای فعالان و حرفه‌ای‌های بازار سرمایه چهره‌ای ناشناخته به حساب می‌آید و حتی ایسنا در خبر خود تأکید کرده نام رحمانی پیش از این در هیچ‌یک از فهرست‌های پیشنهادشده برای مدیرعاملی شرکت بورس قرار نداشته است.

خبرگزاری مهر هم تاکید کرد: ‌هیات‌مدیره شرکت بورس پس از بررسی سوابق 20  نامزد و تأییدنکردن صلاحیت بسیاری از افراد سرشناس بازار سرمایه، علی رحمانی را به عنوان مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار برگزیده است.

اما از طرف دیگر یک عضو هیات مدیره شرکت بورس تاکید کرد: هنوز جلسه رسمی هیات‌مدیره برای انتخاب مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تشکیل نشده است.

مصطفی امید قائمی، در پاسخ به این پرسش که آیا علی رحمانی به عنوان مدیرعامل شرکت انتخاب شده است؟ گفت: هنوز جلسه هیات‌مدیره به صورت رسمی تشکیل نشده و درواقع بدون ناظر سازمان جلسات غیررسمی اعضای هیأت مدیره تشکیل می‌شود که هنوز تصمیم قطعی در زمینه انتخاب مدیرعامل اتخاذ نشده است.

طبق قانون بازار اوراق بهادار و اساسنامه شرکت بورس باید صلاحیت علی رحمانی به تایید سازمان بورس اوراق بهادار نیز برسد.

کد خبر 8597

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز