جمعه ۲۶ آبان ۱۳۸۵ - ۱۲:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: کانون سازندگان ساز خانه موسیقی اعلام آمادگی کرده است که درباره سازهای قدیمی نظر کارشناسانه رایگان ارائه کند.

رامین جزایری، رئیس هیات مدیره کانون سازندگان ساز ضمن اعلام این خبر به همشهری آنلاین گفت، هیات مدیره کانون سازندگان ساز مطابق سنت چند سال اخیر که آخرین چهار شنبه هر ماه نشستی برگزار می کند، در نشست اخیر خود به این نتیجه رسید که برای کمک به شهروندانی که  سازی قدیمی دارند اما برای کارشناسی رایگان سازهای قدیمی از نظرسلامت، تشخیص هویت سازنده و قیمت گذاری نیازمند اطلاعات مناسب و دقیقی هستند مشورت بدهد.

وی درباره چگونگی مراجعه افراد به این کانون و استفاده از خدمات  آن گفت:‌ ما بخشی از وقت چهارشنبه های آخر ماه خود را به این کار اختصاص می دهیم و لذا از کسانی  که سازی قدیمی دراختیار دارند و نیز  خریداران و فروشندگان انواع سازهای قدیمی می‌خواهیم تا در ساعت 11 تا 12 صبح  آخرین چهارشنبه هرماه به ساختمان شماره 2 خانه موسیقی واقع در خیابان انقلاب، خیابان صبای جنوبی، نبش کوچه ماه، مجتمع آفتاب، طبقه دوم مراجعه و یا با شماره 66482074 تماس بگیرند.

کانون سازندگان ساز از جمله کانونهای فعال خانه موسیقی است که نزدیک به 500 عضو از سراسر ایران دارد و در دور سوم انتخابات این کانون در همان مرحله اول به حد نصاب رسید.
قیمت گذاری بر روی سازها ونیز بزرگداشت برای زنده یاد یحیی ، سازنده نامی تار، از جمله فعالیتهای این کانون به شمار می رود.

کد خبر 8571

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز