همشهری آنلاین: پس از 13 سال حضور در تیم ملی، مهدی مهدوی‌کیا کفش‌هایش را آویخت

مهدی مهدوی‌کیا که پیش از آغاز بازی‌های تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی اعلام کرده بود که در صورت صعود نکردن تیم ملی به جام جهانی پس از این بازی‌ها از تیم ملی خداحافظی می‌کند، به طور رسمی با بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

مهدوی‌کیا به خبرنگار ایسنا گفت: "من همیشه به جوانگرایی اعتقاد داشته‌ام و مدت‌ها قبل هم گفته بودم در صورتی که تیم ملی به جام جهانی برود، پس از این بازی‌ها از تیم ملی خداحافظی می‌کنم و اگر تیم ملی به جام جهانی نرفت، بعد از بازی‌های مقدماتی از بازی‌های ملی خداحافظی می‌کنم. خداحافظی من از تیم ملی خبر جدیدی نیست".
وی افزود: "تیم ملی جام ملت‌های آسیا را پیش رو دارد. معتقدم که باید جای خود را به بازیکنان جوان بدهم و بر این اساس از تیم ملی خداحافظی می‌کنم."

به گزارش ایسنا، در همین حال کاپیتان پیشین تیم ملی که بیش از 13 سال پیراهن تیم ملی را بر تن داشت به سایت گل گفت: "من قبل از پایان بازی‌های تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گفته بودم در صورتی که تیم ملی به جام جهانی صعود کند و مربیان خواهان ادامه حضور من در تیم ملی باشند، در خدمت تیم کشورم خواهم بود و در صورت عدم راهیابی تیم ملی به جام جهانی، از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد. حالا هم حرفی که چند وقت پیش زده بودم را تکرار می‌کنم و می‌گویم که بازی با کره جنوبی آخرین و تلخ‌ترین بازی من در تیم ملی بود."

مهدوی‌کیا در پایان گفت: "خیلی ناراحتم که تیم ملی ایران از راهیابی به جام جهانی بازماند و نتوانستیم پیام آور شادی برای میلیون‌ها ایرانی دوست‌داشتنی باشیم. من قصد دارم درباره خداحافظی‌ام از تیم ملی در قالب یک نامه یا یک مصاحبه توضیحاتی بدهم و طی روزهای آتی این کار را خواهم کرد."

کد خبر 84168

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز