همشهری آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از افزایش اعتبار آرم‌های طرح ترافیک سال ۸۷ تا پایان ۳۱ فروردین ماه خبر داد.

سردار محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، افزود: با توجه به این که توزیع آرم‌های جدید طرح ترافیک سال ۸۸ هنوز به اتمام نرسیده است، به راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ابلاغ شده است که آرم‌های سال ۸۷ تا پایان فروردین ماه سال جاری اعتبار دارند. [آرم طرح ترافیک ۸۷ دیگر معتبر نیست]

وی افزود: بدین ترتیب مالکان خودروها با آرم‌های سال گذشته تا ۳۱ فروردین ماه سال جاری می‌توانند در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

خادم السلام - مدیر عامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران - نیز در این خصوص گفت: با توجه به اینکه برخی از متقاضیان هنوز آرم‌های جدید خود را دریافت نکرده‌اند، آرم‌های قدیمی تا پایان فرودین ماه معتبر خواهند بود.

وی تاکید کرد: سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران به وظایف خود به خوبی عمل کرده و تمام کسانی که مدارک خود را به موقع تکمیل و هزینه آرم را پرداخت کرده‌اند آرم‌های جدید را تحویل گرفته‌اند و در واقع اشخاص حقیقی و حقوقی که آرم‌های جدید را دریافت نکرده‌اند در تکمیل مدارک و یا پرداخت هزینه آرم قصور داشته‌اند.

مدیر عامل سازمان حمل ونقل و ترافیک تصریح کرد: با این وجود برای آنکه مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید و واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک بتوانند تا دریافت آرم جدید با آرم‌های قدیمی تردد کنند مهلت اعتبار آرم‌های قدیم تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

کد خبر 78122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز