همشهری آنلاین: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال نو و شروع بهار طبیعت، یوم الله 12 فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: یوم الله 12 فروردین؛ روز وحدت ملی ایرانیان و روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز تثبیت انقلاب اسلامی، روز تجلی حکومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.

یوم الله 12 فروردین؛ سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی در رد یا قبول نوع و شکل حکومت خود در جهان می‌باشد که امروز سی سالگی آن را جشن گرفته و به سوی افق سند چشم انداز بیست ساله شتابان در حرکت هستیم.

این روزمقدس، این یوم الله پر برکت سرآغازی برحیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران زرپرست زورمدار است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت ابدی خود را در پیروی از امیال و آرزوهای پست مادی - حیوانی جستجو می‌نمایند.

این روز فرخنده (12 فروردین)، روز جریان یافتن خون تازه در شریان‌های هستی ایران، بخشیدن جانی دوباره به پیکر اسلام و دمیدن روح امید در کالبد زمانه و نوید بخش پگاه پیروزی و غلبه حق علیه باطل است.

یوم الله 12 فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان وتابناک مجاهدت‌های استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری است که می‌توان به جرات آن را بی نظیر در تاریخ معاصر دانست به طوری که تا هم اکنون هیچ رفراندومی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در یک کشور اتفاق نیفتاده است.

به درستی که ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال 1358، با  رای قاطع آری و حداکثری خود به نظام جمهوری اسلامی، ایران انقلاب اسلامی خود را که در 22 بهمن 1357، واقع شد تثبیت کرده و بر نوع و شکل حکومتی که مورد اتفاق ملت بزرگ ایران بود مهر تاییدی زدند و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رسانده و به آن رسمیت دادند.

در این روز عظیم، مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی در جهت تحکیم ارکان انقلاب اسلامی تازه متولد شده ایران با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق (98.2 درصد) آرای آری خود، وحدت ملی و یکپارچگی و انسجام اسلامی خود را به نمایش گذاشتند و با این انتخاب آگاهانه درهمه پرسی فراگیر و تاریخی خود، خود تاریخ ساز شده و طومار استبداد و ظلم 2500 ساله رژیم ستمشاهی را برچیده و دست ردی بر سینه زورگویان خارجی زده و به دوران سیاه استعمار و استبداد ستم شاهی در ایران پایان داده و آن را به زباله دان و موزه عبرت های تاریخ سپردند.

این بود نقش محوری و کلیدی مردم در تعیین مستقیم سرنوشت خود که تاریخ آن را ثبت و ضبط کرد و تا تاریخ رقم و صفحات آن ورق بخورد این واقعه عظیم بر تارک آن به تلالوء نشسته است و صدای سیلی که استکبار جهانی از ملت قهرمان ایران خورد در طول دوران طنین انداز است.

این همان تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است و بیانگر این واقعیت که مردم مبارز ایران ملتی عدالت خواه و آزادی طلب هستند و هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به بیگانگان نمی‌دهند.

دربخش دیگری ازاین بیانیه می‌خوانیم: هم اکنون در اولین سال از دهه چهارم از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دهه عدالت و پیشرفت، عبوری سرافرازانه از سی سالگی تولد انقلاب اسلامی، سی امین دوازدهم فروردین در شرایطی فرا می‌رسد که نسل‌های دوم و سوم انقلاب اسلامی همراه با نسل اولی ها حضوری پرشور و دشمن شکن در رفراندومی دیگر (راهپیمایی عظیم و مردمی یوم الله 22 بهمن سال 1387) داشته و بار دیگر همان راه پدران و مادران خود را برگزیده و رسما مهر تاییدی دیگر بر نظام خود زده و در تجدید عهد با شهدا و امام شهدا همپیمان شدند تا راه آهن بزرگواران را تا رساندن این حکومت به دست صاحب الامر ادامه داده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزند.

حال، در این میان مردم قدرشناس ایران اسلامی بار دیگر در سال نو که با تدبیر داهیانه مقام معظم رهبری به نام سال  اصلاح الگوی مصرف در تمامی زمینه‌ها نام گرفته           می‌کوشند تا با حضورجدی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آرای خود را به صندوق‌های رای ریخته و نظام اسلامی را تایید کنند.

اینک، ملت ایران آماده یک حرکت پرشتاب و بزرگی به سمت پیشرفت و عدالت است و در اول راه گذر از پیچ و خم‌های عادت‌های دست و پاگیر و رسم و رسوم غلط در موارد مصرفی است و توجه به اصلاح الگوی مصرف در تمامی زمینه‌ها به سمت بهبود و بهره‌وری از منابع طبیعی و خدادادی است که این خود شکر نعمت است.

کد خبر 77827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز