شنبه ۸ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: همسر جلال طالبانی ، رئیس جمهور عراق از کنسرت سهراب پورناظری و گروه همراهش دیدن و از آنها تقدیر به عمل آورد.

سهراب پورناظری در گفت وگویی به همشهری‌آنلاین ضمن اعلام این خبر گفت: این کنسرت در آخرین روزهای سال گذشته در شهر سلیمانیه عراق و در حضور بیش از سه هزار نفر از علاقه‌مندان موسیقی برگزار شد و خانم هیرو طالبانی، همسر آقای جلال طالبانی، رئیس جمهور عراق هم از بینندگان این کنسرت بود که بعد از اجرای برنامه به پشت صحنه آمدند و از گروه و اجرای برنامه ما تقدیر به عمل آورند.

به گفته پورناظری در این کنسرت که اواخر  فوریه 2009  در شهر سلیمانیه عراق برگزارشد  موسیقی دانانی از سه قاره جهان به دعوت شبکه جهانی کردستان عراق  اجرای برنامه داشتند.

هیرو طالبانی، همسر جلال طالبانی بعد از اجرای کنسرت با اعضای گروه دیدار کرد

در این برنامه سهراب پورناظری به عنوان نماینده ایران به روی صحنه رفت و به همراه تاد اسنر از آمریکا، ماتئوس چاهوریتس از یونان، حسین  زهاوی از عراق و یوسف محمود از افغانستان به اجرای برنامه پرداخت.

 پورناظری با اشاره به این که این نخستین برنامه و کنسرت موسیقی فیوژن در شهر سلیمانیه بود افزود: دو روز پایانی  حضور ما در شهر سلیمانیه به ضبط تلویزیونی و سخنرانی در دانشگاه هنرهای زیبای سلیمانیه اختصاص یافت.

پیش از این محمد رضا شجریان و گروه آوا هم کنسرتی را در شهر سلیمانیه عراق برگزار کرده بودند.[شجریان در سلیمانیه می‌خواند]

سهراب پورناظری خواننده، نوازنده تنبور و کمانچه شهریور امسال به همراه تهمورث (برادرش) و کیسخرو پورناظری اجرایی تاثیرگذار را از خود به همراه گروه شمس و پورناظری‌ها در کاخ سعد آباد به یادگار گذاشته بود.[گروه شمس و پورناظری‌ها در سعدآباد]

وی  اخیرا ساخت موسیقی فیلم «بی‌پولی»ساخته حمید نعمت الله با بازی بهرام رادان و لیلا حاتمی  را برعهده گرفته است.

 «بی‌پولی» یک کار کمدی رمانتیک است  که فیلم‌نامه آن  را حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست درباره‌ی زوج جوانی که در ابتدای زندگی زناشویی خود و پس از تولد فرزند دچار بحران بی‌پولی می‌شوند، روایت می‌کنند.

کد خبر 77803

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز