مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۴ تیر ۱۳۸۵ - ۱۴:۴۱
۰ نفر

همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س)، از طاهره صفارزاده به عنوان برترین زن مسلمان سال 2005 تقدیر می‌شود

به گزارش ایسنا، به منظور ارج نهادن به مقام بلند و معنوی حضرت فاطمه (س) و تکریم ستایندگان ایشان، همایشی در راستای تجلیل و تقدیر از بانوان شعر آیینی با عنوان «ستایندگان بانوی آفتاب» برگزار می‌شود.

در این مراسم به پاس حضور چشمگیر طاهره صفارزاده در عرصه شعر دینی و تلاش گسترده در حوزه پژوهش‌های دینی، از او تقدیر به عمل خواهد آمد.

عبدالجبار کاکایی - مدیر خانه شعر بنیاد نویسندگان و هنرمندان - همچنین از حضور شاعران این عرصه در برنامه «ستایندگان بانوی آفتاب» خبر داد و گفت: از چند بانوی شاعر نیز در این همایش تجلیل می‌شود.

صفارزاده سال 2005 به عنوان برترین زن مسلمان از سوی انجمن نویسندگان آفریقایی و آسیایی در مصر برگزیده شد. وی تالیفات و ترجمه‌های بسیاری به زبان‌های فارسی و انگلیسی دارد.

این نویسنده و مترجم و محقق از شش سالگی، تجوید، قرائت و حفظ قرآن را آموخت و پس از تحصیل در رشته زبان و ادبیات انگلیسی در ایران، انگلستان و آمریکا از دانشگاه آیوا مدرک دکتری خود را دریافت کرد.

همایش یادشده هفتم تیرماه ساعت 17 در محل بنیاد نویسندگان و هنرمندان، واقع در خیابان اقدسیه، خیابان گلستان جنوبی، شماره 22 برگزار خواهد شد.


 

کد خبر 774

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز