شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی برنامه‌های متنوع برای کودکان، نسخه جدید از کلاه قرمزی، فیلم‌های سینمایی جدید داخلی و خارجی و پخش مجموعه مستند را از جمله موضوعات برای پخش در شبکه دو اعلام کرد.

به گزارش  واحد مرکزی خبر از تهران، مهدی فرجی، در مصاحبه با خبرنگار ما رویکرد غالب در شبکه دوم سیما را کودکان و نوجوانان ذکر کرد و گفت: در نوروز 88 سهم بیشتری برای این گروه از مخاطبان با مجموعه برنامه‌هایی جذاب شامل فیلم سینمایی، پویانمایی، مجموعه جدید کلاه قرمزی در 15 قسمت که هر شب به مدت 40 دقیقه و با همان عوامل قبلی و البته اضافه شدن دو عروسک جدید پخش می‌شود.

وی افزود: مجموعه ایرانی امسال ما با موضوع خانوادگی، (ماه عسل) نام دارد که پیش بینی می‌شود، مورد استقبال خانواده‌ها قرار گیرد، فیلم‌های سینمایی ایرانی و تله        فیلم‌هایی که برای پخش درنظر گرفته شده بیشتر تولید خود شبکه هستند ،و فیلم های سینمایی خارجی نیز به روز هستند.

فرجی زمان آغاز پخش فیلم‌ها را از 29 اسفند تا 15 فروردین ذکر کرد و گفت: فیلم‌های سینمایی هر شب ساعت 23 و 30 پخش، و بازپخش آن ساعت 14 و 30 روز بعد خواهد بود.

وی افزود: مجموعه مستند جذابی با موضوع حیات وحش نیز هر شب ساعت 20 پخش   می‌شود.

بنابراین گزارش جدول پخش برنامه‌های شبکه دو در روزنامه جام جم، هفته نامه سروش، پایگاه اطلاع رسانی شبکه دوم و همچنین تلفن گویای شبکه به شماره 88771101 قابل دسترسی است.

کد خبر 77245

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز