مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر لجستیک و تحویل ایران خودرو گفت: به منظور تامین نیاز بازار و پاسخ گویی به درخواست‌های مشتریان، تحویل خودروها در سال جدید از دوم فروردین آغاز می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر منصور اورکی از تداوم ارایه خدمات به مشتریان تا 29 اسفند 87 خبر داد و افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، در این مدت نمایندگی‌ها، در روزهای عادی تا ساعت 19 آماده پاسخگوئی به مشتریان هستند.

مدیر لجستیک و تحویل ایران خودرو با اشاره به همکاری نبروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در این زمینه ،افزود: در روزهای تعطیل و قبل از ایام نوروز، روزانه 300 تا 400 دستگاه خودرو به صورت حضوری تحویل مشتریان می‌شود که این تعداد تا پایان اسفند به 700 دستگاه می‌رسد.

اورکی افزایش حجم تحویل خودرو، افزایش ساعت کار نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو وافزایش ظرفیت پارگینگ‌ها را برای پاسخگوئی به مشتریان از برنامه‌های ایران خودرو تا پایان سال ذکر کرد.

وی گفت: برای رفاه حال مشتریان و سرعت عمل در تحویل خودرو سه مجموعه پارکینگ‌های فروش ایرانیان(واقع در سه راه ارج کیلومتر6جاده مخصوص کرج، شرکت لیزینگ بانک ملی (کیلومتر 12جاده مخصوص کرج ) و پارکینگ اتکا در کیلومتر 12جاده قدیم کرج نیز علاوه بر فضای فعلی در نظر گرفته شده است.

اورکی حمل روزانه خودرو را سه هزار دستگاه عنوان کرد که دو هزار دستگاه به شهرستان و هزار دستگاه به تهران است.

وی افزود: در سال 87 تاکنون 520 هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل شده است.
مدیر لجستیک و تحویل ایران خودرو با تاکید بر این که خودرو تنها به مالک یا وکیل قانونی وی تحویل داده می‌شود، از مشتریان خواست برای تحویل حضوری، کارت شناسایی شامل کارت ملی، شناسامه، گذرنامه، گواهینامه، سند و پلاک خودرو را به همراه داشته باشند.

اورکی با اشاره به این که تحویل خودرو به مشتریان شهرستانی در مواقع خاص امکان پذیر است، به آنان توصیه کرد برای این امر، حتما با دفتر منطقه‌ای و نمایندگی مجاز ایران خودرو هماهنگی لازم را داشته باشند. 

کد خبر 76016

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز