همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور کشور از صدور جریمه 35هزار تومانی سرعت غیرمجاز در جاده‌های کشور با مصوبه دولت از نوروز 88 خبر داد.

محمد رویانیان در حاشیه برگزاری یادوراه شهدای نوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در نوشهر اظهار داشت: پلیس، نوروز امسال با هدف کاهش تصادفات و تلفات و کنترل جدی ترافیک وارد ماموریت می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: کنترل یا مدیریت سرعت و آرام‌سازی حرکت و جریان ترافیک در جاده‌های کشور از اهداف راهنمایی و رانندگی است.

رویانیان اظهار داشت: این اهداف به وسیله دوربین‌های مدرنی که به‌ زودی وارد می‌شود و قادر به عکسبرداری، فیلمبرداری و پرینت است، محقق می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات دیگر راهور در ایام عید استفاده از 7 هزار نیروی کمکی در جاده‌ها‌ست که این نیروها از فارغ‌التحصیلان دانشگاه پلیس و یگان ویژه پاسداران تامین می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا از صدور 9 میلیون کارت همیار پلیس خبر داد و تصریح کرد: این کارت‌ها تا 15 اسفند با حکم ماموریت به اسم وزیر آموزش و پرورش و رئیس پلیس در سراسر کشور تحویل مدارس می‌شود.

وی افزود: این 9 میلیون کودک و نوجوان برای جلوگیری از رفتارهای پرخطر بزرگ‌ترها و والدین ساماندهی می‌شوند.

رویانیان در پایان اظهار داشت: برنامه‌های مفصل تلویزیونی و ارتباط با مردم قبل و در طول تعطیلات نوروزی از طریق شبکه خبر و سایر شبکه‌های تلویزیونی نیز از دیگر برنامه‌ها در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای‌ست.

کد خبر 75286

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز