همشهری آنلاین: سازمان حج و زیارت از آغاز پذیرش زایران عمره در دفاتر زیارتی از روز جمعه یازدهم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، همه افرادی که فیش عمره بانک ملی در اختیار دارند زایران عمره آینده هستند.

اسامی دفاتر زیارتی همراه­ با هزینه سفر و گروه قیمتی، تاریخ پرواز مقصد (مدینه­منوره - جده) روز چهارشنبه (9 بهمن) در روزنامه های کیهان و اطلاعات اعلام می­شود و متقاضیان یک هفته مهلت دارند که به دفاتر اعلام شده مراجعه کنند. پذیرش زایران به صورت اینترنتی و توسط دفاتر زیارتی انجام می‌شود.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد بدلیل جلوگیری از بروز ازدحام در پذیرش زایران از طریق اینترنت، در سال جاری روزهای مختلف برای پذیرش زایران در استانها تعیین شده است

زمان مراجعه زایران

زایران استان تهران از روز جمعه، استانهای آذربایجانغربی و شرقی، اردبیل ، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه وبویراحمد، گیلان، اصفهان، زنجان و قزوین از روز شنبه استانهای یزد، ایلام، چهارمحال وبختیاری، سمنان، سیستان وبلوچستان، فارس، قم، کاشان، کردستان، لرستان، مازندران و کرج از روز چهاردهم بهمن و گلستان،‌مرکزی، همدان، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی از روز 16 بهمن می توانند به دفاتر زیارتی مراجعه کنند.

سازمان حج و زیارت تأکید کرده است که همه دارندگان فیشهای عمره بانک ملی باید در عمره آینده مشرف شوند، در غیر اینصورت پس از عمره فیش بانک ملی آنان بلااستفاده می شود.

کد خبر 74064

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز