مجموع نظرات: ۰
شنبه ۵ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۲
۰ نفر

گروه شهری: محدوده طرح ترافیک از سال آینده به‌طور مکانیزه کنترل می‌شود.

 به همین منظور تمامی ورودی و خروجی‌های محدوده طرح ترافیک به دوربین‌های نظارتی مجهز خواهند شد.

به گزارش همشهری، حجت‌الله بهروز، مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: در یکصد گیت ورودی و خروجی محدوده طرح ترافیک، دوربین‌هایی نصب می‌شوند که به وسیله آنها خودروهای فاقد مجوز ورود به محدوده از طریق سیستم، شناسایی و جریمه خواهند شد.

وی توضیح داد: در هر ورودی و خروجی به ازای هر خط عبوری یک دوربین نصب می‌شود تا هیچ خودرویی از دید دوربین‌ها پنهان نماند و خودروهای متخلف و فاقد مجوز به راحتی شناسایی شوند.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک اظهار امیدواری کرد که در مجموع برای کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های محدوده طرح بیش از 300 دوربین نصب شود که بر این اساس می‌توان به کنترل دقیق‌تر محدوده طرح و کاهش تخلفات امیدوار بود.

بهروز ادامه داد: کنترل مکانیزه محدوده طرح ترافیک تهران می‌تواند به‌عنوان یک سیستم مکمل، شرایطی را فراهم سازد تا مسئولان نیروی انتظامی بتوانند با تسلط بیشتر و نظارت دقیق‌تر مانع از ورود خودروهای فاقد مجوز به محدوده طرح شوند.

بهروز خبر داد: با برطرف شدن موانع و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح، مناقصه این پروژه یک هفته دیگر برگزار می‌شود و سال آینده نیز شاهد اجرای طرح خواهیم بود.

کد خبر 73794

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز