جمعه ۱۲ آبان ۱۳۸۵ - ۱۲:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: جشنواره فیلم لندن با نمایش فیلم "بابل"، آخرین نقش‌آفرینی براد پیت، پایان داده شد.

به گزارش فرانس‌پرس گرچه خود براد پیت در لندن حاضر نبود، اما بازیگر مکزیکی گائل گارسیا  برنال، هنرپیشه دیگر فیلم،در مراسم اختتامیه جشنواره لندن ، بر روی فرش قرمز به طرفداران خوش‌آمد گفت.

گارسیا برنل د راختتامیه جشنواره

گارسیا برنل همچنین درفیلم Amores Perros به کارگردانی آلخاندرو گونزالس ایناریتو – که بابل راهم کارگردانی کرده است- بازی برجسته‌ای ارائه داده است.

براد پیت و ایناریتو سر صحنه فیلم بابل

بابل که براد پیت در آن با کیت بلانشت همبازی است و پیش از این جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره کن در اردیبهشت ماه امسال کسب کرده بود، اکنون  ستایش عموم ناظران صنعت سینما و منتقدان را نیز آن برانگیخته و در فهرست امیدهای برنده شدن جایزه اسکار 2007 قرار داده شده است.

براد پیت و کیت بلانشت در بابل

فیلم چهار داستان کوچک شخصی را در مورد چند خانواده‌ حکایت می‌کند تا بر مبنای آن این مشکل بزرگتر جهانی را نشان دهد که چگونه فقدان درک مردمان و فرهنگ‌های متفاوت و عدم  احترام به آنها می‌توان خشونت را برانگیزد.

جشنواره 2006 لندن 16 روز طول کشید و بیش از 400 فیلم در آن به نمایش در آمدند. امسال چهار جایزه در این جشنواره به فیلم‌ها اهدا شد از جمله "جایزه ساترلند"  که به خاطر بدیع‌ترین فیلم اول سینمایی به کارگردان انگلیسی آندرئا آرنولد سازنده فیلم " جاده سرخ"(Red Road) داده شد.

کد خبر 7189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز