همشهری آنلاین: برنامه‌ کامل و جزیی بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در جدولی منتشر شد

به گزارش همشهری‌آنلاین در این جدول علاوه بر اجرای ارکستر ملی در بخش موسیقی سنتی، چهره‌هایی چون فرهنگ شریف،منصور نریمان، هادی منتظری، مجید کیانی، جلال ذوالفنون و محمد اسماعیلی در تالار وحدت به اجرای برنامه‌ می‌‌پردازند.

در بخش خارجی گروه‌هایی از ترکیه، رومانی، هلند، ایتالیا، اتریش، فرانسه به اجرای برنامه در تالار وحدت می‌پردازند.

 در بخش بانوان گروه‌های چون پریشاد و ژیوار که در جشنواره‌های گذشته اجرای برنامه داشتند به همراه گروه سرناد، نغمه پروانه و سایه سدیفی اجرای برنامه خواهند داشت.
از جمله بخش‌های قابل اعتنای جشنواره اجرا در تالار وزارت کشور است که محمد رضا لطفی در دو روز و سپس ارکستر مثلث(علی لهراسبی)، ارکستر بزرگ کارما(بهنام ابطحی و حمید حامی) و محسن یگانه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

متن کامل برنامه‌های جشنواره موسیقی فجر را در جدول زیر ببینید:

اجرای ارکستر نو به سرپرستی علیرضا مشایخی، اجرای عاشیق ایمران حیدری، گروه مهتاب رو( وصال عربزاده)، گروه همساز( مسعود شعاری)، گروه موسیقی ترکمن صحرا(مجید تکه) و گروه لیان (محسن شریفیان) و گروه‌های دیگری که زمان و مکان دقیق اجرای آنها در این جدول آمده است.

در کنار این برنامه‌ها همایش بررسی سه دهه موسیقی انقلاب نیز در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

این همایش در شش موضوع برنامه های آموزشی، سازسازی، حق مالکیت معنوی در موسیقی، دستاوردهای بخش خصوصی در موسیقی، پژوهشگری و نقد موسیقی به صورت میزگرد و در ساعت 15 هر روز در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

اداره همایش را کانون نویسندگان و پژوهشگران خانه موسیقی عهده‌دار است.

کد خبر 69827

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز