مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: حمیدرضا کاتوزیان، نماینده تهران در مجلس، کمبود ماموران راهنمایی و رانندگی و هم‌چنین کارآیی پایین برخی از آنها را از عوامل اصلی ترافیک تهران در روزهای اخیر عنوان کرد.

نماینده تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد جلسه اخیر مجمع نمایندگان تهران، گفت: در این جلسه به رئیس راهنمایی و رانندگی تذکر داده شد که پلیس به اندازه کافی برای کنترل ترافیک تهران وجود ندارد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس، افزود: برخی از کاستی‌ها در این بخش وجود دارد که باید مورد توجه سردار رویانیان قرار گیرد، چون برای کنترل ترافیک شهر از افسر وظیفه استفاده می‌کنند که در برخی موارد افسران وظیفه انگیزه کافی برای کنترل ترافیک ندارند.

نماینده تهران خطاب به رویانیان یادآوری کرد: برخی از ماموران راهنمایی و رانندگی نه تنها آموزش ندیده‌اند، بلکه در برخورد با رانندگان هم از روش مناسبی استفاده نمی‌کنند و نباید از کنار این معضل به راحتی گذشت و باید راهنمایی و رانندگی برای رفع آنها فکری کند.

کاتوزیان تاکید کرد: حتی گاه در روزهای اخیر در برخی از گره‌های ترافیکی تهران شاهد هستیم که مامور راهنمایی و رانندگی برای باز کردن گره‌های ترافیکی در شهر دیده نمی‌شود، این در حالیست که ترافیک، بهداشت و سلامت روحی شهروندان را مختل کرده است.

کاتوزیان هم‌چنین از وضعیت کنترل و نظارت بر موتورسیکلت‌ها انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این بخش از سیستم حمل و نقل توسط پلیس کنترل نمی‌شوند و بی‌نظمی‌هایی را در ترافیک شهر به وجود می‌آورند. حال آن که پلیس می‌تواند نقش ویژه‌ای در این بخش داشته باشد که متاسفانه اجرا نمی‌کند.

کد خبر 68500

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز