سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۰۸:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: کاندیدای مغلوب مقام معاونت رئیس جمهوری آمریکا، سارا پیلین، حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲ آمریکا را از هم اکنون قطعی ندانست و گفت که امیدوار است خدا راه را به او نشان دهد.

به گزارش بی.بی.سی فرماندار ۴۴ ساله آلاسکا که در کنار مک‌کین نامزد حزب جمهوری‌خواه برای مقام معاونت ریاست جمهوری آمریکا تلاش می‌کرد در مصاحبه‌ایی با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت که هنوز خیلی زود است که برای انتخابات سال ۲۰۱۲ تصمیم‌گیری کند.

در روزهای پایانی تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا،‌ زمزمه‌های زیادی در مورد تلاش پیلین برای یافتن پشتیبان در انتخابات سال ۲۰۱۲ بر سر زبان‌ها افتاده بود. این مسئله در اغلب برنامه‌های طنز سیاسی روز آمریکا مطرح می‌شد.

برخی از صاحبنظران سیاسی آمریکا حتی پیلین را متهم کردند که در روزهای پایانی بیش از آن که به برد در انتخابات این دوره فکر کند در تلاش بود نام خود را برای کاندیدا شدن در انتخابات بعدی آمریکا تثبیت کند.

مسئله حضور پیلین در کاخ سفید اما به کابوسی برای دمکرات‌ها و برخی افراد مستقل تبدیل شده بود به گونه‌ای که ستاد انتخاباتی باراک اوباما این مسئله را دستاویزی برای تبلیغ اوباما قرار داد.

در این تبلیغ به مخاطبان یادآوری می‌شود که اگر هر اتفاقی برای سناتور مک‌کین به عنوان رئیس جمهور رخ دهد، پیلین جایگزین او خواهد شد.

کد خبر 68061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز