سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۰
۰ نفر

کیکاووس زیاری: «ماداگاسکار3» هم ساخته می‌شود.

هم‌زمان با نمایش عمومی قسمت دوم این انیمیشن کامپیوتری، سازندگان آن خبر تولید قسمت دیگری از آن را دادند. قسمت اول فیلم سه سال قبل به نمایش عمومی درآمد و با استقبال بچه‌ها و خانواده‌های آنان روبه‌رو شد. همین مسئله باعث ساخت قسمت دوم آن شد و حالا قرار است این انیمیشن، به یک مجموعه فیلم  تبدیل شود.

 خط اصلی قصه فیلم در باره گروهی از حیوان های یک باغ‌وحش بزرگ است که به‌طور اتفاقی سر از کشور آفریقایی ماداگاسکار در می‌آورند. در هر قسمت فیلم، این حیوان ها با یک سری ماجراجویی تازه و با نمک روبه‌رو می‌شوند. «بن‌استیلر»، «کریس‌راک»، «دیوید شویمر»  و « جیداپینکت اسمیت» به جای چهار شخصیت اصلی حیوانی فیلم حرف می‌زنند. سازندگان فیلم درباره خط اصلی قصه قسمت جدید چیزی نگفته ‌اند. فیلم‌نامه فیلم این روزها در حال نوشته شدن است. اریک دارنل یکی از دو کارگردان ماداگاسکار می‌گوید:

   « همه ما عاشق شخصیت‌های قصه شدیم. دل کندن از آنها برای ما خیلی سخت است و می‌دانیم که قصه‌های جذاب زیادی وجود دارد که می‌توانیم برای آنها خلق کنیم.»

   کار تولید سومین قسمت ماداگاسکار اوائل سال جدید میلادی شروع می‌شود. قرار است این فیلم برای نمایش عمومی در سال 2011 آماده  شود.

کد خبر 67391

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز