همشهری‌آنلاین: جلد اول کتاب «تا همیشه آشنا»، تصویرهایی از زندگی امام خمینی(ره) در قالب بیانی تازه و جذاب از سوی موسسه عروج وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام به بازار کتاب عرضه شد.

به گزارش همشهری آنلاین این کتاب بازنویسی بخشی از خاطرات یاران امام خمینی(ره) از ایشان به صورت مینیمال است و در کنار هر خاطره تصویری از حضرت امام نقش بسته است.

متن کتاب بسیار ساده و با پرهیز از حواشی معمول این‌گونه متون نگاشته شده و ناشر آن نشر عروج وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) است. در طراحی این کتاب از مجموعه کن‌نظیری از عکس‌های حضرت امام استفاده شده است که باعث شده «تا همیشه آشنا» آلبومی تصویری از زندگی ایشان باشد.

 کتاب در 96 صفحه در قطع مربعی 15×15،‌ به صورت رنگی چاپ شده است و مولف آن محمود محمدی‌نسب است. گفتنی است «تا همیشه آشنا» یک مجموعه کتاب 4 جلدی است که در جلد اول آن خاطرات پیش از انقلاب و دوران تبعید و مبارزه حضرت امام آمده است.

در سه جلد دیگر این کتاب نیز به خاطرات دوران انقلاب و تثبیت جمهوری اسلامی، دوران 8 ساله دفاع‌ مقدس و رحلت حضرت امام پرداخته خواهد شد. این کتاب در مراکز فروش انتشارات عروج موجود و بهای آن 2600 تومان است

کد خبر 67209

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز