یکشنبه ۵ آبان ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: جشنواره ملی فیلم دانشجویی همزمان در دانشکده‌های صدا و سیما، هنر،‌ سوره، تربیت مدرس و الزهرا آغاز بکار کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، با حضور آثاری از کشورهای سوئد،‌ انگلیس،‌ کره جنوبی و فرانسه این جشنواره چهره‌ای بین‌المللی به خود گرفته است.
 
نظری مدیر اجرایی این جشنواره گفت: این جشنواره بدون مقدمه و مراسم تشریفاتی افتتاحیه و فقط با نمایش یک فیلم داستانی آغاز بکار خود را اعلام کرد و استقبال بسیار خوب دانشجویان از دانشگاه‌های سراسر ایران می‌تواند نوید بخش برگزاری جشنواره‌ای موفق باشد. 

وی برقراری ارتباط میان دانشجویان فیلم سازی با رسانه ملی را هدف جشنواره خواند و افزود: حدود1850 اثر در بخش‌های داستانی کوتاه، مستند، ‌تله تئاتر، ‌انیمیشن و ویدئو گرافیک به دبیرخانه جشنواره رسیده که از این تعداد هیئت داوران155 اثر را برای حضور در بخش مسابقه برگزید.

نظری تصریح کرد: از این 155 فیلم یاد شده 52 فیلم با موضوع داستانی ،41 فیلم مستند ،26 انیمیشن ، 29 ویدئو گرافیک و7 تله تئاتر است که پس از پایان جشنواره فیلم های برگزیده از رسانه ملی پخش می شود.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم دانشجویی افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره، دومین نمایشگاه تخصصی هنر و فناوری با هدف تعامل میان بخش‌های مختلف فنی، هنری، ارتباطات و تبلیغاتی، نخستین همایش تخصصی بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی و نخستین نمایشگاه تجسمی دستاورهای انرژی هسته ای آغاز بکار کرده است.

نظری گفت: از مهمترین بخش‌های جشنواره برگزاری کارگاه آموزشی با حضور استادان داخلی و خارجی، بررسی و نقد دوره‌های آموزشی هنر و نشست با پیشکسوتان است

کد خبر 66696

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز