چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۸۵ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: جرج کلونی بازیگر آمریکایی برای سومین بار در فیلمی به کارگردانی جوئل و اتان کوئن و این بار در نقش یک قاتل ظاهر می‌شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر این فیلم با نام "بعد از خواندن بسوزان"(Burn After Reading) یک کمدی جاسوسی درباره یک کارمند سازمان جاسوسی آمریکاست که دیسک کتابی را که دارد می‌نویسد گم می‌کند. این فیلم برداشتی کمیک‌تر از جهان جاسوسان است که در فیلم آخر کلونی "سیریانا" – که به خاطر بازی در آن برنده جایزه اسکار شد- به تصویر کشیده شده بود.

پوستر فیلم سیریانا

همکاری‌های  قبلی کلونی و کوئن‌ها در فیلم "آی برادر کجایی" در سال 2000 و "سبعیت تحمل‌ناپذیر" در سال 2003 بود.

 انتظار می‌رود فیلمبرداری "بعد ازخواندن بسوزان" در آگوست تا میانه سپتامبر (مرداد و شهریور) سال آینده انجام شود، پس از آنکه کلونی فیلمی به کارگردانی خودش درباره فوتبال آمریکایی با نام Leatherheads را که در آن با رنه زلوگر همبازی است به اتمام رسانده باشد.

برادران کوئن فیلمنامه فیلم‌هایشان را مشترکا می‌نویسند، جوئل کوئن فیلم‌ها را کارگردانی می‌کند و اتان کوئن تهیه‌کنندگی را به عهده می‌گیرد.آنها در سال 1986 جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اریژینال را برای فیلم "فارگو" گرفتند.

برادران کوئن

آخرین فیلم این دو برادر که اقتباسی از کتاب کوماک مک‌کارتی به نام No Country for Old Men و با بازیگری تامی لی جونز و خاویر بردم است سال آینده به روی پرده سینماها خواهد رفت.

کد خبر 6586

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز