سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کنسرت محمد رضا لطفی که قرار بود شهریور ماه جاری در باغ عفیف‌آباد شیراز برگزار شود، به دلیل سفر این نوازنده و‌آهنگساز نامی به تعویق افتاد

به گزارش همشهری آنلاین بهراد توکلی در گفت وگویی با فارس ضمن اعلام این خبر گفت که تور شهرستان‌های محمد رضا لطفی و گروه همنوازان شیدا بعد از ماه رمضان آغاز خواهد شد. ‌اما مشخص نکرد که کدام یک از شهرها میزان نخستین کنسرت لطفی در شهرستان خواهد بود.

وی همچنین گفت: بر این اساس قرار است با بررسی‌های لازم از 15 مهرماه تور کنسرت لطفی در شهرستان‌ها برگزار شود.

وی افزود: هم اکنون در حال مطالعه در این زمینه هستیم که با همکاری انجمن موسیقی ایران کنسرت‌های لطفی را در تبریز،شیراز، اصفهان، کرمان، بوشهر، ساری، گرگان و .... برگزار کنیم.

مدیر و نوازنده سه تار گروه همنوازان مهر که به تازگی از اجرای با این گروه در تالار وحدت  فراغت حاصل کرده است [همنوازان مهر؛تثبیت موسیقی چندصدایی] در خصوص چگونگی اجرا در شهرستان‌ها ادامه داد: این کنسرت‌ها در دو بخش خواهد بود به طوری که در یک بخش محمدرضا لطفی به بداهه‌نوازی خواهد پرداخت و در بخش دیگر به همراه گروه هم‌نوازان شیدا قطعاتی را اجرا خواهند کرد.

محمد رضا لطفی بعد از اجرای دو نوازی سال گذشته در کاخ نیاوران، اردیبهشت امسال به اتفاق سه گروه همنوازان، بازسازی و بانوان شیدا کنسرتی را در تالار وزارت کشور برگزار کرد که با استقبال علاقه‌مندان به موسیقی روبرو شد.[نیمه پر لیوان کنسرت لطفی]

کد خبر 61013

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز