همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران، گفت: نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، با حضور تولیدکنندگان داخلی و کشورهای خارجی، چهارم شهریور ماه افتتاح خواهد شد.

به گزارش سما، مهندس علی محمد مختاری در حاشیه بازدید دکتر قالیباف شهردار تهران، از پروژه آماده بهره‌برداری نمایشگاه بین‌المللی گل ‌و گیاه که در بوستان گفت‌و‌گو واقع شده ضمن اعلام این خبر به خبرنگار سما گفت: ساختمان این نمایشگاه 17 هزار متر بنای مفید دارد که با مشارکت شهرداری تهران و بخش خصوصی، آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: این نخستین نمایشگاه دائمی گل و گیاه ایران و بزرگترین نمایشگاه از نوع خود در خاورمیانه است که با همت کارشناسان و معماران داخلی احداث شده است و سازه آن نیز در خاورمیانه منحصر به فرد است.

مختاری در خصوص تاثیر احداث این نمایشگاه در صنعت گل و گیاه کشور اظهار داشت: ایران از لحاظ تولید گل و گیاه در دنیا رتبه 17 و از لحاظ صادرات این محصول رتبه 107 جهان را داراست.

برپایی این نمایشگاه دائمی که فرصت حضور کشور‌های برتر تولید کننده این محصول در دنیا، مانند هلند را فراهم میکند به رونق تولید و صادرات گل و گیاه در ایران بسیار کمک خواهد کرد.

کد خبر 60229

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز