شنبه ۵ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تو مادر منی؟ عنوان کتاب جدیدی است که محمدرضا شمس آن را در قالب چهار داستان کوتاه برای کودکان پیش دبستانی نوشته است

به ‌گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چهار داستان کوتاه این کتاب «تو مادر منی؟»، «خاله غصه‌دار»، «بادکنکی که شاد بود» و «بادی که خوابش می آمد؛ مد، مد» با تصویرگری گلنار ثروتیان برای کودکان ایرانی خواندنی شده است.

در داستان نخست این کتاب یک ماشین کوچولوی قرمز دنبال مادرش می‌گردد و به هر ماشینی که می‌رسد از او می پرسد تو مادر منی؟ و در مقابل این سؤال کامیون اخم می‌کند و می‌گوید یعنی چی؟ مگر ماشین‌ها هم مادر دارند؟، اتوبوس می‌گوید تو چه بامزه‌ای، دو طبقه می‌گوید کوچولو بهتره مزاحم نشوی و خلاصه هر یک با جواب‌هایشان دل ماشین قرمز را می‌شکنند.

داستان دیگر این کتاب «بادی که خوابش می‌آمد؛ مد،مد» قصه‌ای بامزه و خواندنی است در باره بادی که به دنبال خانه می‌گردد و سطل بد بوی آشغال، توپ بازیگوش، چرخ ماشین و بادکنک را برای استراحت انتخاب می‌کند.

کتاب «تو مادر منی؟» در 44 صفحه با شمارگان 19 هزار نسخه و با قیمت 15 هزار ریال توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و روانه بازار شده است.

کد خبر 59098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز