گروه سیاسی:‌ پس از آنکه هفته گذشته اعلام شد که رئیس‌جمهوری احتمالا یکشنبه وزرای پیشنهادی خود برای وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین کشور را به مجلس معرفی خواهد کرد

 سرپرست فعلی وزارت کشور ضمن اعلام آمادگی برای تصدی وزارت کشور، خاطرنشان کرد: نظر مجلس از قبل درباره من مثبت بوده و الان هم مثبت است.

سیدمهدی هاشمی در حاشیه سفر استانی دولت به کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران در اظهارنظری که فارس آن را منتشرکرد، افزود: هنوز برنامه‌های خود را به‌طور کامل به رئیس‌جمهوری تقدیم نکردم اما درصورت قطعی شدن آن را ارائه می‌کنم.

هاشمی درباره میزان قطعیت معرفی‌اش به‌عنوان وزیر کشور از سوی دولت به مجلس اظهار داشت: قطعی بودن این مورد را باید رئیس‌جمهوری اعلا م کند و تصمیم نهایی در این مورد توسط ایشان اتخاذ می‌شود، ولی ما آمادگی خود را در این زمینه به رئیس‌جمهوری اعلام کرده‌ایم و در حال تهیه برنامه‌هایمان هستیم.

هاشمی در مورد اعتراضاتی که مردم یاسوج در تجمع دیروز خود نسبت به عملکرد استاندار داشتند، در مورد ارزیابی خود از عملکرد مدیران استانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان براساس بررسی‌های انجام شده ضرورتی برای تغییر در مدیریت کلان وجود ندارد اما فکر می‌کنم باید برای اصلاح امور، بخشی از مدیران میانی تغییر کنندتا شاید در کارها اصلاح صورت گیرد.

وی همچنین از تعیین استاندار جدید سیستان و بلوچستان در این هفته خبر داد.

کد خبر 59013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز