یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: داوری آثار رسیده به پنجمین جشنواره عکس کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پایان یافت و بیش از صد عکاس به مرحله‌ی پایانی مسابقه رسیدند

به‌گزارش روابط عمومی کانون، هیأت داوران این جشنواره متشکل از سیدعباس میرهاشمی، مهدی رحیمیان، یدالله عبدی، محمود عبدالحسینی و گیتی نوروزیان، پس از جلسات متعدد داوری، از میان آثار رسیده در چند بخش، آثار صد و یک عکاس را شایسته‌ی حضور در بخش مسابقه‌ی نهایی دانستند.

بنابر اعلام دبیر این جشنواره، در بخش عکاسان کودک، 14 عکس، در بخش عکاسان نوجوان، 19 عکس و در بخش عکاسان بزرگ‌سال، 68 عکس به مرحله‌ی نهایی راه یافتند.

بر اساس فراخوانی که پیش‌تر از سوی واحد عکس کانون منتشر شده بود، این جشنواره در سه بخش، عکاسان کودک، نوجوان و بزرگ‌سال برگزار می‌شود.

موضوع عکس‌ها برای عکاسان کودک و نوجوان، آزاد بوده و برای عکاسان بزرگ‌‌سال، موضوع کودک در نظر گرفته شده است.

قرار است در مراسم پایانی این جشنواره که در اواخر مرداد برگزار می‌شود، تمامی آثار رسیده به مرحله‌ی نهایی، به‌صورت نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار گرفته و در روز پایانی، برگزیدگان اصلی این جشنواره معرفی و از آن‌ها تقدیر شود.

انواع دوربین دیجیتال و لوح تقدیر جشنواره،از جمله جوایزی است که به نفرات اول تا سوم بخش کودک و نوجوان داده خواهد شد. در بخش بزرگ‌‌سال،لوح تقدیر به‌ همراه سکه‌های بهار آزادی به‌ عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

هم‌چنین به تمامی آثاری که به بخش نهایی رسیده‌اند،هزینه‌ای بابت چاپ نمونه‌ی ارسالی به جشنواره، پرداخت خواهد شد.

در همین‌حال،دبیر این جشنواره از آماده‌سازی و انتشار مجموعه‌ی این آثار در قالب کتابی نفیس خبر داد.

کد خبر 57891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز