همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه گفت: شناورهای دشمن با موشکهای پیشرفته و تاکیتک های برق آسای قایق‌های سپاه به قعر خلیج‌فارس می‌روند.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در گفتگو با فارس با اشاره به توانمندی‌ بسیار بالای سپاه در عرصه دریایی گفت: اگر دشمنان اقدام به تجاوزی علیه ایران اسلامی کنند مطمئن باشند توان دریایی آنها مدت زمان زیادی در مقابل قدرت سپاه دوام نخواهد آورد.

وی افزود: سپاه پاسداران به پیشرفته‌ترین موشکها مجهز است که می‌توانند ضربات مهلکی به شناورها و تجهیزات دریایی دشمن وارد کنند. همچنین قایق‌های تندرو نیروی دریایی سپاه با تجهیزات خود و طرح‌های عملیاتی که بر اساس نقاط ضعف نیروی دریایی دشمن و ابداعات متخصصان و کارشناسان این نیروست، هر متجاوزی را به قعر آبهای خلیج فارس می‌فرستند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: شناورهای دشمن هرچه قدر هم که مجهز و پیشرفته باشند تاکتیک‌های عملیاتی قایق‌های سپاه و اقدامات برق آسای آنها هیچ شانسی برای فرار آنها باقی نمی گذارد.

وی در عین حال اضافه کرد: این سخنان به معنای تحقق پیش زمینه‌های جنگ نیست؛ بلکه راهبردهایی است که نیروهای مسلح هوشیار ما برای هر فرضی تدارک دیده‌اند هرچند که این احتمال هم وجود دارد که شناورهای دشمن پیش از هر اقدام آنها بر ضد ایران از منطقه فرار کنند.

کد خبر 57064

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز