سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۲
۰ نفر

گروه ورزشی: بعد از آنکه هادی ساعی قهرمان تکواندوی بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ آتن در گفت‌وگویی نسبت به مسابقه انتخابی خود با یوسف کرمی واکنش نشان داد

و گفت: «انجام هر مسابقه حداقل یک هفته کار برنامه‌ریزی ما برای حضور موفقیت‌آمیز در المپیک را عقب می‌اندازد»، کمیته فنی فدراسیون تکواندو هم  بار دیگر نسبت به این گفته وی واکنش نشان داد و مسابقات سوم و چهارم انتخابی فردا بین این دو تکواندوکار را لغو کرد.

گفته می‌شود که در آخرین جلسه اعضای کادر مربیان، رئیس و دبیر فدراسیون، ناظر کمیته ملی المپیک و هادی ساعی، یوسف کرمی، بهزاد خداداد و رضا نادریان، ساعی و خداداد اعلام کرده‌اند که به دلیل شدت مصدومیت عملاً امکان شرکت آنها در مسابقات انتخابی فردا وجود ندارد.

به همین دلیل و با توجه به اینکه 12 تیر به عنوان آخرین مهلت اعلام اسامی المپیکی‌های تکواندو در اوزان اول و سوم اعلام شده بود، تصمیم گرفته شد تا انتخابی‌های فردا لغو شود و کادر مربیان خود دو گزینه مورد نظر برای حضور در المپیک را معرفی کنند.

ظاهراً در این جلسه ساعی، کرمی، خداداد و نادریان با امضای صورت جلسه‌ای کتباً موافقت خود را با این تصمیم کادرفنی اعلام کرده و تأکید کرده‌اند در هر شرایطی تابع تصمیمات کادر مربیان تیم‌ملی خواهند بود.

به نظر می‌رسد انتخاب هادی ساعی و رضا نادریان برای حضور در المپیک پکن قطعی است و در این میان یوسف کرمی و بهزاد خداداد شانس بسیار کمی برای انتخاب شدن دارند.

یوسف کرمی در دو مسابقه انتخابی اولیه یک بار مقابل ساعی به پیروزی رسیده و یک بار هم شکست خورده است.

او حالا مجبور است به انتظار رأی کمیته فنی بنشیند. بهزاد خداداد نیز در تنها مسابقه انتخابی به نادریان باخته و طبق گفته پزشکان آسیب‌دیدگی‌اش جدی است و حداقل دو هفته باید استراحت کند.

کد خبر 56014

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز