دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی دوشنبه (13 خرداد) در محل ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران، در پایان دیدار با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که امیدواریم در این مقطع بین دولت نهم و مجلس هشتم فصل جدیدی از همکاری ها و همراهی ها در جهت خدمت بهتر به مردم و پیشبرد هر چه بهتر امور کشور رقم بخورد. 

احمدی نژاد بعداز ظهر دوشنبه در محل ساختمان مشروطه مجلس واقع در بهارستان با لاریجانی حدود دو ساعت دیدار و گفت و گو کرد.

احمدی نژاد و لاریجانی پس از این دیدار در یک کنفرانس خبری مشترک شرکت و به سوالات خبرنگاران درباره محورهای این دیدار پاسخ دادند.

رئیس جمهوری با تبریک انتخاب لاریجانی به عنوان رئیس هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آقای لاریجانی در مسئولیت ریاست مجلس شورای اسلامی مشغول خدمت هستند و این مسئولیت، فرصت ارزشمند خدمتگزاری است.

احمدی نژاد با بیان اینکه جایگاه مجلس در جمهوری اسامی ایران، ‌جایگاه بسیار رفیعی است، اظهار داشت: مجلس پشتوانه مستحکم تحقق آرمان‌های ملت و نشانه مستحکم تصمیم گیری‌ها در پیشبرد امور کشور است.

رئیس قوه مجریه خاطرنشان کرد: مجلس و دولت به طور مستمر با هم در تعامل هستند و به طور مشترک امور کشور را به جلو می برند. در بخش قانونگذاری، نظارت، مشورت و طراحی نقش مجلس نقش بسیار برجسته ای است و در بخش اجرایی نیز دولت کار را به جلو می‌برد.

احمدی نژاد تصریح کرد: خوشبختانه در طول بعد از انقلاب تعامل بین دولت و مجلس بسیار سازنده است اما امید داریم که در این مقطع بین دولت نهم و مجلس هشتم فصل جدیدی از همکاری‌ها و همراهی‌ها در جهت خدمت بهتر به مردم و پیشبرد هر چه بهتر امور کشور رقم بخورد.

رئیس جمهوری هدف دیگر از دیدار خود با لاریجانی را عرض تبریک به رئیس و نمایندگان مجلس هشتم در مسوولیت جدید بیان کرد.

احمدی نژاد در پاسخ به سوالی درخصوص شایعه تغییر طهماسب مظاهری، رییس کل بانک مرکزی گفت: برخی جنگ روانی را شکل داده اند که می‌خواهند کارهای دولت و کارهایی را که در کشور در حال انجام است، سست کنند و این کار خوبی نیست.

کد خبر 53971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز