جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: به‌زودی سامانه پلیس سفید با هدف ارتقای انضباط اجتماعی در بین جوانان راه‌اندازی می‌شود.

سرتیپ پاسدار علیرضا جزینی‌ در همایش ملی جامعه ایمانی، پلیس جامعه محور در تهران گفت: این پایگاه اطلاع رسانی با هدف تعامل و همکاری نسل جوان با پلیس راهنمایی و رانندگی و برقراری انضباط اجتماعی تشکیل می‌شود.

وی افزود: از طریق این پایگاه اطلاع رسانی، ارتباط جوانان با پلیس راهنمایی و رانندگی در بخش انضباط اجتماعی به‌صورت دوسویه برقرار می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا ارائه توضیحات بیشتر درخصوص نحوه کارکرد و زمان بهره برداری از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سفید را به زمان راه‌اندازی آن موکول کرد.

جزینی با اشاره به رضایتمندی ۹۰ درصدی مردم از عملکرد پلیس اظهارداشت : پلیس سعی دارد مواردی از نارضایتی‌ها که از عملکرد پلیس می‌شود را شناسایی و آنها را رفع کند.

وی افزود: امروز در بین مسئولان ناجا این سؤال مطرح است که چگونه می‌توان خدمات پلیس را جهت‌دهی کرد تا مردم احساس امنیت کنند.

کاهش ۲۰ درصدی قتل در فروردین و اردیبهشت

از سوی دیگر، معاون عملیات ناجا نیز با اشاره به کاهش جرائم خشن در سال گذشته و جاری گفت: در جرائم خشن مانند سرقت مسلحانه و قتل در ۲ ماه گذشته با کاهش ۲۰ درصدی مواجه بوده‌ایم.

به گزارش فارس، سردار اسکندر مومنی در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی ناجا ۱۹۷ افزود: سال ۸۶ در ایران بهترین سال از لحاظ تامین امنیت در ۱۰ سال گذشته بود و در سال ۸۷ نیز با اتخاذ تمهیدات لازم همین روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 53205

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز