شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۰۴:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: کنسرت محمدرضا لطفی و سه گروه زیر نظرش در تالار بزرگ کشور با استقبال خوب علاقه‌مندان به موسیقی سنتی روبرو شد.

به گزارش همشهری آنلاین در دوشب گذشته تالار وزارت کشور مملو از مردمی بود که برای تماشای هنر نمایی محمد رضا لطفی و سه گروه از نوازندگانش به سالن آمده بودند. پیش از این خبرگزاری مهر از استقبال نه چندان مناسب از این کنسرت خبر داده و اعلام کرده بود تنها 70 درصد بلیت های این برنامه به فروش رفت.

نظم و انضباط در ارائه خدمات به بینندگان کنسرت، شروع به موقع اجرا و زمان‌بندی دقیق و مطابق آنچه که در بروشور برنامه نوشته شده بود، از جمله ویژگی‌های مدیریتی این کنسرت به شمار می‌رفت.

اجرای گروه‌ها هم به اعتقاد برخی از بینندگان نسبتا حرفه‌ای تر موسیقی شسته رفته و حرفه‌ای بود و از تمرینات فشرده و منظم گروه خبر می‌داد.

برنامه گروه‌‌ها در سه بخش جوان، گروه بانوان و همنوازان اجراشد.[کنسرت لطفی در آغاز سال 87]

درمیان بینندگان شب دوم کنسرت،صدیق تعریف (خواننده موسیقی که نخستین کارش را با لطفی آغاز کرد) داود آزاد، نوازنده تار و سه تار و ساسان فاطمی، پژوهشگر و رئیس هیات مدیره خانه موسیقی و جمعی دیگر از اهالی موسیقی حضور داشتند.

در حاشیه کنسرت تولیدات موسسه آوای شیدا از جمله برخی از درخشان‌ترین کارهای محمدرضا لطفی با محمدرضاشجریان و برخی از تکنوازی‌های لطفی به همراه تازه‌ترین اجرای گروه همنوازان شیدا به فروش می‌رفت.[انتشار تازه ترین کار گروه همنوازان شیدا]

دی وی دی دونوازی محمد رضا لطفی و محمد قوی‌حلم که سال گذشته در کاخ نیاوران به اجرا در آمده بود نیز از جمله تازه‌ترین محصولاتی است که در غرفه حاشیه کنسرت درمعرض فروش گذاشته شد.

کد خبر 52060

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز