همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم روستای میان کاله گلستان تصریح کرد: روستائیان پرتلاش و نافع ، پشتوانه محکم مسوولان در مواجهه با مستکبرین هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، احمدی نژاد عصر چهارشنبه (25 اردیبهشت) در ادامه دومین سفر هیات دولت به استان گلستان در بازدید سر زده از روستای میان کاله، از توابع شهر "خوان به بین" در استان گلستان با تاکید بر اینکه کشور وابسته به کار، تلاش و تولید است، گفت: اگر مسوولان کشور در مقابل گردن کلفت‌های دنیا و مستکبرین محکم می ایستند و از حق ملت ایران دفاع می‌کنند به خاطر این است که به پشتوانه مردم و کار و تلاش و سازندگی روستائیان امیدوار هستند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در همه جلسات دولت و تصمیم‌گیری‌ها، اهمیت و سهم روستا لحاظ می‌شود، تاکید کرد: مردم روستا با خدمتگزاران خود به طور کامل همکاری کنند تا با اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح‌های هادی، روستاها به طور اساسی آباد شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم ایران در سخت‌ترین شرایط، تولید کشور را زنده نگاه داشته و دانشمندان جوان ایرانی با دست خالی کشور را به فناوری هسته‌ای رسانده اند، تاکید کرد: اگر قدرت‌های زورگو به دشمنی با ایران ادامه بدهند نه تنها ملت ایران ناراحت نمی‌شود بلکه با تلاش شبانه روزی خود، به فناوری مورد نیاز دست می‌یابد و باز در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه جوانان امروز در سراسر سرزمین درخشان و عزیز ایران از جوانان ‪۲۵‬سال قبل، آگاه تر و شجاع تر هستند و با ایستادگی در مقابل دشمنان عظمت غیرواقعی آنها را خواهند شکست، گفت: جوانان از جمله مردم روستاهای ما که انقلابی و نافع هستند. همه نیازهای کشور را تامین می کنند.

وی با بیان اینکه در موضوع هسته ای، در حالی که کشورهای زورگو عربده می زنند، ملت ایران در اوج قرار دارد گفت: ملت ایران یک خانواده بزرگ، متحد و ید واحد هستند که در قضیه هسته‌ای همه فشارها را تحمل کرده از این پس نیز سر سوزنی عقب نشینی وجود ندارد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: کسی در ایران پیدا نمی‌شود که از حق مسلم ایران برای دستیابی به فناوری هسته‌ای کوتاه بیاید و حتی اگر هم باشد ملت دست آنان را قطع می‌کند.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه اگر فقط یک ملت بتواند خارج از مسیر تعیین شده از سوی قدرت‌های بزرگ پیشرفت و زندگی کند، اساس سلطه و حاکمیت زورگویان بر دنیا از بین می‌رود، گفت: به همین دلیل است که قدرت‌های زورگو سی سال به شدت در مقابل ملت ایران ایستاده است و جنگ تحمیلی، ادعای حقوق بشر و موضوع هسته‌ای را بهانه‌ای برای فشار به ملت ایران قرار داده اند

دکتر احمدی نژاد پس از سخنرانی در جمع مردم روستای میان کاله با خانواده های شهدای این روستا دیدار و گفت وگو کرد.

کد خبر 51916

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز