سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،محمدجعفر بهداد را به عنوان مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمد حسین صفار هرندی به مدیر عامل جدید ایرنا آمده است: با توجه با استعفای برادر گرامی آقای جلال فیاضی و تشکر از خدمات مخلصانه ایشان، جنابعالی که بحمدالله از نیروهای متعهد، خبره و دارای سابقه روشن در کار رسانه‌ای هستید به سمت مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی منصوب می شوید.

این حکم می افزاید: انتظار می‌رود با نصب‌العین قرار دادن معیارهای ارزشی و بهره‌گیری از توانمندی نیروهای متدین و کارشناس داخل و خارج خبرگزاری، زمینه تحول، رشد کیفی و ارتقای سطح عملکرد حرفه‌ای این سازمان را فراهم آورید. توفیق کامل شما را در این راه خطیر از درگاه حضرت حق جل و علا مسئلت دارم.

بهداد پیش از این معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری بود. او دانش‌آموخته دانشگاه تهران، از آزادگان دوران دفاع مقدس و عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان است و حدود ۱۲ سال سابقه کار خبری و رسانه‌ای در مطبوعات کشور از جمله روزنامه کیهان را دارد.

مدیرکلی ارشاد استان هرمزگان و عضویت در شورای خط مشی خبرگزاری جمهوری اسلامی از دیگر فعالیت‌هایی است که در کارنامه بهداد ثبت شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حکم جداگانه‌ای جلال فیاضی را به عنوان مشاور وزیر منصوب کرد.

در این حکم آمده است: ضمن تشکر از حضور فعال و ثمر بخشتان در مسئولیت مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر منصوب می‌شوید.

این حکم می‌افزاید: امید است دیدگاه‌ها و پیشنهادهای جناب عالی در جهت تعالی سیاست‌ها و عملکردهای این وزارتخانه موثر واقع شود. توفیق روزافزون شما را در عرصه فعالیت‌های فرهنگی از خداوند متعال خواهانم.

کد خبر 51783

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز