دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۵:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: چهارمین مجمع عمومی خانه موسیقی باانتخاب هیئت مدیره و بازرس در محل این نهاد صنفی مدنی به کار خود پایان داد و داود گنجه‌ای به مانند دوره های گذشته توانست بیشترین آراء را به خود اختصاص دهد.

به گزارش همشهری آنلاین در این دوره 19 نفر کاندیدای هیات مدیره و بازرسی شده بودند که پس پایان رای گیری، داود گنجه‌ای، محمد علی کیانی نژاد، داریوش پیرنیاکان ، هوشنگ ظریف، محمد سریر، حمید رضا نوربخش و رامین جزایری به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره شناخته شدند.

ساسان فاطمی و فاضل جمشیدی نیز دو عضو علی البدل این هیات مدیره شناخته شدند. در انتخاب بازرس نیز علی بکان با اختلاف دو رای با نفر دوم به عنوان بازرس اصلی و سید ابوالحسن مختاباد به عنوان بازرس علی البدل شناخته شدند.

پیش از رای گیری گزارش هیات مدیره و بازرس خانه موسیقی خوانده شد. کامبیز روشن‌روان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره دوره سوم ضمن اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در این دوره گفت که در دوره سوم خانه موسیقی توسعه چشمگیر یافته است و بیمه هنرمندان، خرید ملکی برای این نهاد موسیقایی ، برگزاری انتخابات کانونهای هشت گانه ، تکمیل بانک اطلاعاتی، راه اندازی سایت خانه موسیقی، و برگزاری  دو جشن سالانه را از جمله فعالیتهای مهم این نهاد صنفی مدنی عنوان کرد .

روشن روان همچنین از رایزنی‌ها با برخی نهادها ، از جمله رئیس نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر داد و گفت که در نشستهایی که انجام شد ، سرنخهای اصلی تعطیلی کنسرتهای موسیقی به دست آمده است که امیدواریم هیات مدیره بعدی با پی گیری این مذاکرات گزارش جامع  و روشنی از این گونه تعطیلی ها به جامعه موسیقی ارائه دهد.


حمید رضا نوربخش ، بازرس خانه موسیقی نیزبا ارائه گزارشی عمده درآمدهای این نهاد را از ناحیه کمکهای دولتی دانست و گفت که در سال گذشته 82 میلیون تومان صرف  هزینه های جاری و اداری خانه موسیقی شده است که نزدیک به 90 درصد این مبلغ از ناحیه کمکهای وزارت ارشاد تامین شده است.

وی همچنین ازعدم تامین وعده های رئیس جمهور قبلی ( خاتمی) در پرداخت 400 میلیون تومان بدهی خانه برای تملک ملک دراختیار این نهاد خبر داد و گفت که دو چک خانه نیز برگشت خورده است و به رغم وعده مسئولان هنوز پولی د راین زمینه به خانه موسیقی  پرداخت نشده است.

دراین مجمع نام 7 تن از اعضای شورای عالی خانه موسیقی نیز معرفی شدند که با اعتراض ساسان فاطمی (رئیس کانون پژوهشگران) قرار شد موجودیت این شورا نیز در نشست فوق العاده مجمع به بحث گذاشته شود.

انتخابات خانه موسیقی به صورت دو سال یک بار برگزار می شود . خانه موسیقی نزدیک به 7 هزار عضو دارد.

کد خبر 517

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز