همشهری آنلاین: سه کتاب ارتباطی جدید و سه کتاب تازه‌ چاپ از دکتر کاظم معتمد‌نژاد در زمینه‌های مختلف ارتباطات به بازار کتاب عرضه شد

دو کتاب جدید مولف در زمینه مطالعات حقوقی ارتباطی شامل حقوق ارتباطات: جلد یکم و حقوق حرفه‌ای روزنامه‌نگاران: جلد یکم هستند. این دو کتاب با همکاری دکتر رویا معتمد‌نژاد، استادیار حقوق ارتباطات دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی تهیه و تدوین شده‌اند و در سال 1386 از سوی مرکز مطالعات و توسعه رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ رسیده‌اند.

کتاب جدید دیگر نویسنده با عنوان تکنولوژی‌های نوین ارتباطی: جلد یکم در مجموعه انتشارات مرکز پژوهش‌های ارتباطات وابسته به دانشگاه علامه طباطبایی و وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات چاپ شده است. انتشار این کتاب که به سبب مشکلات مالی مرکز مذکور از سال 1383 به تعویق افتاده بود همزمان با برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

سه کتاب تازه چاپ شده از آثار ارتباطی مولف شامل روزنامه‌نگاری (چاپ هفتم)، وسایل ارتباط جمعی: جلد یکم (چاپ هفتم) و حقوق مطبوعات: جلد یکم (چاپ پنجم) به ترتیب به وسیله مرکز نشر سپهر، سازمان انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی و دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌‌ها، وابسته به معاونت مطبوعاتی و توسعه رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

جلدهای دوم کتاب‌های وسایل ارتباط جمعی، حقوق مطبوعات و حقوق حرفه‌ای روزنامه‌نگاران نیز در حال حروف‌چینی و صفحه‌آرایی هستند و قاعدتا تا آخر سال جاری انتشار خواهند یافت.

کتاب‌های دیگر آماده انتشار دکتر معتمد‌نژاد، نظریه‌های ارتباطات: از هارولد لسول و مارشال مک‌لوهان تا آبراهام مول و ادگار مورن، ارتباطات بین‌المللی، ارتباطات و توسعه‌اند که به دنبال جلد‌های دوم سه کتاب یاد شده منتشر خواهند شد

کد خبر 50728

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز