وزیر کشور با صدور بخشنامه‌ای خطاب به فرمانداران سراسر کشور، آغاز انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری را اعلا‌م کرد.

مصطفی پورمحمدی در این بخشنامه از فرمانداران خواسته‌است، با رعایت برنامه زمان‌بندی و براساس قانون‌، آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی انتخابات مجلس خبرگان و نیز بخشنامه‌های صادره از سوی ستاد انتخابات کشور، نسبت به برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه خود اقدام کنند.

بر اساس بخشنامه وزیر کشور، امور اجرایی انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز شنبه هشتم مهر ماه آغاز می‌شود.

وزیر کشور از فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه خواسته‌است باتشکیل هیات‌های اجرایی‌, در جهت حسن اجرای برنامه‌های مربوطه‌، نهایت سعی وکوشش را به عمل آورند تا همکاری و مشارکت همه افراد در این امر مهم فراهم شود.

در این بخشنامه مهلت ثبت نام برای داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان از روز پنجشنبه 13 مهر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 19 مهر ماه اعلا‌م شده‌است.

این بخشنامه افزوده است‌، داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان شخصاً یا توسط نماینده خود که کتباً معرفی شده‌باشد می‌توانند از پنجشنبه 13 مهر تاپایان وقت اداری چهارشنبه 19 مهر جمعاً به مدت 7 روز در ساعات اداری به‌فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه، فرمانداری مرکز استان یا به وزارت کشور مراجعه کنند و بااصل شناسنامه عکس دار, چهار نسخه تصویر همه صفحات شناسنامه و 12 قطعه عکس جدید 6 در 4 ضمن تکمیل پرسشنامه اعلا‌م داوطلبی، در خصوص ثبت نام خود اقدام کنند.

کد خبر 4975

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز