جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۱
۰ نفر

سردار سرتیپ مصطفی ایزدی: پاسداشت ارتش و نقش‌آفرینی‌های توأم با عزت و عظمت ارتشیان غیرتمند و خداجوی در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی، به‌ویژه در مقطع نورانی و تاریخ‌ساز ۸ سال دفاع مقدس، امری لازم و در حقیقت دارای بار معنایی وسیعی است.

گذشت ۳۰ سال از پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی، ارتش تربیت شده در مکتب ولایت‌فقیه و تحول یافته از فرهنگ انقلاب و ارزش‌های اسلامی، دستاوردهای خیره‌کننده و قابلیت‌های منحصر به‌فردی به ارتش عزیز ما بخشیده که آن را به الگویی صالح و راستین در مقیاس جهانی مبدل ساخته است.

بازآفرینی ارتش فراوابسته و فاقداختیار، آن هم در فاصله‌ای بسیار اندک پس از پیروزی انقلاب و رهایی از حضور بیگانگان و رژیم منفور پهلوی و تبدیل آن به سازمانی فاخر و قابل ستایش در عرصه‌های مختلف، دستاورد منحصر به‌فردی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران را به یکی از مقتدرترین سازمان‌های نظامی نیروهای مسلح، فراتر از منطقه و در مقیاس جهانی معرفی کرده است.

مجاهدت سبز و تلاش مستمر و مصمم ارتشیان مؤمن و انقلابی در قلمرو شکوفایی و پویایی علمی در حوزه صنایع دفاعی و نظامی، تولید و غنی‌سازی تجهیزات و روزآمد کردن سامانه‌ها و روش‌های اداره سازمان و منابع انسانی، حضور فعال و مسئولانه در مواقع بروز بحران و شرایط ویژه ناشی از بروز حوادث و بلایای طبیعی و جدیت در امر کمک‌رسانی به اقشار مختلف مردم آسیب‌دیده از زلزله، سیل و... ارتش را مایه مباهات نظام و افتخار ایران و ایرانی در پهنه گیتی ساخته است.

خرسندی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی و تجلیل مستمر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا،  از ارتشیان، مدال لیاقت و نماد موفقیت این سازمان در انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله است.

روحیه جهادی و معنوی، بصیرت عمیق و هماهنگی همه‌جانبه ارتش با سایر نیروهای مسلح، به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حراست و نگهبانی از کشور و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی، عناصر مهم و شاخص‌های ارزشمندی است که تفاوت ارتش مکتبی و رسالت‌گرا را با سایر ارتش‌های موجود در کشورهای دیگر و همچنین ارتش ایران در زمان طاغوت و وابستگی به آمریکا و غرب را آشکار می‌سازد.

ارتش دلاور در اوج اقتدار و صلابت، میثاق جاودانه خود با مردم و رهبری معظم انقلاب را تجدید و همانند دوران دفاع مقدس با هوشیاری و هوشمندی کامل آماده پاسخگویی قاطع و سریع به هرگونه تهدید، ماجراجویی و تجاوز بیگانگان و دشمنان خارجی ایران اسلامی بوده و هر حرکت شیطانی را با پاسخ قاطع و محکم مواجه خواهد کرد.

کد خبر 49103

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز