فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درپیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره جانفشانی‌ها و ایثارگریهای ظفرمندان ارتش و سایر قوای مسلح در هشت سال دفاع مقدس، را گرامی داشت.

به گزارش ایرنا، در این پیام «با عرض ادب به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (اروحنا لتراب مقدمه الفداء) و با سلام به محضر مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله سیدعلی خامنه‌ای (مدظله العالی) و با درود به کارکنان سرافراز و جان برکف نیروهای مسلح بویژه دلاورمردان سلحشور و قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران»، آمده است بی‌شک دشمن هرگز بارش شهاب‌های آسمانی نیروی هوایی را  رشادت‌های دریادلان نیروی توانمند دریایی را و قریب بیست و شش سال حضور مقتدرانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزهای ایران اسلامی و مبارزه پیروزمندانه با دشمنان خارجی، منافقین و سوداگران مرگ را فراموش نخواهد کرد.

هرچند با اهداء بیش از ‪ ۴۸‬هزار شهید گلگون کفن و طلایه داران علوی سیرتشان صیادها ، شیرودی‌ها ، کشوری‌ها ، عباس دورانها و بابایی‌ها که نبرد را راه رسیدن به احدی الحسنیین و گذرگاه سعادت می‌دانستند میسر شد.

این ارتش پیروزمند ضمن صیانت و دفاع از مرزها و کمک به تسریع روند رو به رشد اصلاح و آبادانی کشور در عرصه سازندگی میهن اسلامی و افزایش اندوخته های علمی در مسیر خودکفایی نظامی و تجهیز نیروهای سه گانه زمینی ، هوایی و دریای گام بر می‌دارد.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر تقویت قوای دفاعی نظامی خود با تحقیق و دستیابی به فناوری نوین نظامی در سطح جهان گام برداشته و علوم و فنون نظامی را در مراکز آموزشی خود در عالیترین سطوح آموزش داده و در صحنه عمل و در رزمایش‌ها بخوبی ارایه می‌دهد.

ارتش با تمسک به سیره انبیاء الهی بویژه پیامبر عظیم الشان خود و نصب العین قرار دادن وصایای حضرت امام خمینی (ره) و اوامر و رهنمودهای مقام عظمای ولایت در راه تحقق ارتش اسلامی، تلاشی مضاعف از خود نشان داده و خود را نقطه اتکای امنیتی ملت شهید پرور ایران در برابر بیگانگان می‌داند و آمادگی خود را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در راستای پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد.

کد خبر 4676

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز