پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۵:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شاید برخی از بازیکنان از قلم افتاده باشند اما به کمک دستیاران و همکارانم بهترین‌ها را انتخاب کرده‌ام.

دایی که به همراه تیم سایپا در کویت به سرمی‌برد، در گفت‌وگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر، درباره انتخاب بازیکنان تیم ملی گفت: با فرصت کوتاهی که وجود داشت، شاید برخی از بازیکنان از قلم افتاده باشند اما به کمک دستیاران و همکارانم بهترین ها را انتخاب کرده ام.

وی با تاکید بر تلاش برای تشکیل تیمی خوبی برای حضور در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی، خاطرنشان کرد تمرینات تیم ملی از بعد از ظهر جمعه با حضور دستیاران جدید و بازیکنان دعوت شده برگزار می‌شود تا برای دیدار با تیم ملی کویت آماده شوند.

علی دایی درباره دیدار آینده تیم ملی فوتبال کشورمان دربرابر تیم ملی کویت اظهار داشت: تیم ملی کویت از تیم‌های خیلی خوب غرب آسیا است و بازی سختی را پیش رو داریم اما سعی می‌کنیم با توجه به این‌که بازی در کویت است، سه امتیاز بازی را بدست آوریم.

وی افزود: برای ما خیلی مهم است که در دیدارهای نخست امتیازات لازم را کسب کنیم و نگذاریم که سرنوشت صعود به دور بعد به روزهای پایانی منتقل شود.

کد خبر 46401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز