همشهری آنلاین: انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با واکنش‌های مثبت مربیان و کاشناسان فوتبال مواجه شده است.

به گزاش ایسنا برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران و بیژن ذوالفقارنسب سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان که یکی از گزینه‌های فدراسیون برای سرمربی‌گری تیم فوتبال کشورمان بود در گفت و گوهای مختلف حمایت خود را از این انتخان فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند.

ایوانکوویچ در این باره گفت: دایی انسان باهوش و سخت کوشی است و می‌تواند در تیم ملی موفق شود.

وی در ادامه اظهار داشت: دایی در زمان بازی‌گری‌اش بازیکن باهوش و سختکوشی بود و همین روحیه از او در دوران بازیگری‌ا‌ش یک بازیکن موفق ساخته بود. اطمینان دارم که او گزینه خوبی برای تیم ملی ایران است و با هوش و سخت‌کوشی‌اش می‌تواند در تیم ملی موفق شود.

حمایت همه جانبه از دایی
فیروز کریمی سرمربی تیم استقلال هم یکی از دیگر کسانی است که حمایت خود را از دایی اعلام کرده است: برای دایی در این راه مردمی که پیش رو دارد آرزوی موفقیت می‌کنم و اطمینان دارم وی می‌تواند با صبر و تلاش به موفقیت‌هایش بیفزاید. من هر همفکری که از دستم بیاید برای دایی انجام خواهم داد و با کمال میل به وی کمک خواهم کرد.

همه باید به او کمک کنند
بیژن ذوالفقارنسب هم که خود یکی از گزینه‌های مطرح برای تصدی پستی بود که اینک به دایی سپرده شده است از انتخاب دایی حمایت کرده است: همه باید در این راه سخت وی را کمک کنند. به علی دایی، فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی برای این انتخاب تبریک می‌گویم و خوشحالم که تیم ملی از بلاتکلیفی خارج شد.

وی ادامه داد: علی دایی دارای قابلیت و ظرفیت خوبی در کارش است و تصور می‌کنم اگر همه‌ی امکانات لازم برای وی فراهم باشد و از او حمایت کامل به عمل آورند، می تواند در این مسیر سخت و پرحاشیه موفق باشد.
وی به علی دایی توصیه کرد " تا جای ممکن به دور از حاشیه و جنجال فعالیت کند و از همه‌ی امکانات داخل کشور (فنی و فکری) استفاده لازم را ببرد. "

علی دایی دوشنبه 12 اسفند از سوی علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشور به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد.[بیشتر]

کد خبر 45658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز