سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

وحیدسعیدی: شبکه دو سیما دو، سه سالی است که برخلاف دیگر مناسبت ها در نوروز خوش ندرخشیده و مجموعه‌های عیدانه این شبکه حرف چندانی برای گفتن نداشتند

و شاید کمتر کسی اصلا آن مجموعه ها را به یاد داشته باشد. اما جهت اطلاع شبکه دو طی سه سال اخیرمجموعه‌های"فیلبانان"،" کارآگاه لطفی" و "بایرام" را در ایام نوروز پخش کرده است، اما امسال قضیه کمی با سال های قبل فرق می‌کند و می‌خواهند با سریال جدیدشان "نشانی" حضوری قدرتمند داشته باشند.

 تهیه کننده مجموعه نوروزی شبکه دو مجید اوجی است که سریال های پر مخاطبی چون " همسایه ها"،" سفر سیز"، " مشق عشق" و.. را را در کارنامه اش دارد و کار گردان آن رامبد جوان است که هنوز سریال " گمگشته اش" در خاطره بسیاری مانده است.

 ترکیب این دوو حضور بازیگرانی چون پروانه معصومی، مرضیه برومند، داود رشیدی،پرویز پور حسینی، آتنه فقیه نصیری، امیر حسین صدیق،کوروش تهامی، بروزو ارجمند و فقیه سلطانی نوید مجموعه ای آبرومند و جذاب را می دهد.حالا به این جمع رامبد جوان هم به عنوان بازیگر اضافه کنید.

 گروه تولید "نشانی" که دو ما هی است مشغول تصویر برداری هستند دوشنبه بیست ونهم بهمن به کشور امارات متحده عربی رفتند تا به مدت 15 روز با حضور در شهر دبی سکانس های مربوط به این شهر را به تصویر بکشند. اینکه چرا شهر دبی برای ادامه کار انتخاب شده سوالی است که مجید اوجی به آن اینگونه پاسخ می دهد: " طبق فیلمنامه بخشی از قصه در این شهر اتفاق می افتد و ما می بایست برای ادامه کار به کشور امارات می رفتیم البته ما بخشی از سکانس های داخلی را که در شهر دبی اتفاق می افتاد را در تهران با بازسازی فضا تصویر برداری کرده ایم و در اینجا سکانس های خارجی را می گیریم، که طبق برنامه ریزی حدود 15 تا 17 روز در شهر دبی کار خواهیم داشت که بلا فاصله پس از اتمام این مرحله به تهران می آییم تا سکانس های باقی مانده را بگیریم که فکر میکنم 10 تا 15 روز ضبط این سکانس ها طول بکشد.

بنا به گفته تهیه کننده آتنه فقیه نصیری، پروانه معصومی، کوروش تهامی، فلوراسام و بهاره حسینی بازیگرانی هستند که در سکانس های دبی بازی دارند."
 نشانی براساس فیلمنامه ای از فلورا سام از ته مایه ایی کمدی برخوردار است. اوجی درباره فضای این مجموعه می گوید:" این کار به نوعی در گونه کمدی قرار می گیرد، اما ما به سمت بازیگران طنز نرفتیم و بازیگرانمان را بر اساس توانا یی هایشان واینک تا چه اندازه به نقش نزدیک هستند انتخاب کردیم ، جالب است رامبدجوان و بروزو ارجمند که سابقه بازی در کارهای طنز را دارند در این پروژه نقشی کاملا جدی دارند."
 
خلاصه قصه نشانی: "مه لقا (مرضیه برومند) زن متمول ایرانی و صاحب چند شرکت بزرگ در خارج از کشور است، که به فکر سرو سامان دادن به زندگی بردارزاده 28 ساله خود "سعیده"(بهاره حسینی) است.سعیده که در ایران متولد شده پس از مرگ پدر و مادرش در کودکی از ایران رفته و نزد عمه اش زندگی می کند. مه لقا تصمبم می گیرد به سعیده که حالا درگیر بدهی های بزرگی شده کمک کند، ام... "

همشهری امارات

کد خبر 44771

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز