جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: «نیمار می خواهد به بارسا بازگردد» این سخن جوردی کاردونر، نایب رئیس باشگاه بارسلونا نشان می‌دهد که بازگشت ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن به جمع آبی اناری‌ها به مرحله‌ای جدی رسیده است.

نیمار

مسئول باشگاه بارسلونا در عین حال تصریح کرد که برغم تمایل اعلام شده نیمار برای بازگشت هنوز پرونده این انتقال در دست بررسی قرار نگرفته و با مهاجم برزیلی پی اس جی نیز تماس برقرار نشده است. این ادعا درحالی منتشر می‌شود که رسانه ها پیشتر از قطعی شدن جدایی نیمار از پاری سن ژرمن خبر داده و گمانه زنی ها در باره مقصد آتی ستاره برزیلی نیز افزایش یافته است.

جوردی کاردونر روز پنجشنبه در جریان یک کنفرانس خبری در نیوکمپ اعلام کرد: «آنچه در حال حاضر می توان بر آن صحه گذاشت و من آنرا شنیده و خوانده ام و به نظر درست می آید این است که نیمار خواهان بازگشت به بارسا است.»

نایب رئیس باشگاه بارسلون در ادامه تصریح کرد: «اما اینکه بارسا در حال انجام مراحل به خدمت گرفتن نیمار است بخشی از ماجرا به شمار می‌رود که من نمی توانم با آن موافق باشم. در حال حاضر تنها مسئله درست این است که شمار زیادی از بازیکنان، نه فقط نیمار، ابراز تمایل کرده اند که در باشگاه بزرگی چون اف سی بارسلون بازی کنند. در وقت مناسب باید دید چه روی خواهد داد.»

کد خبر 445712

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha